וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאמנים באנגליה לא יסכימו לחזור לפני שכל השחקנים יעברו בדיקת קורונה"

מנכ"ל ארגון מאמני הליגות באנגליה טען כי הממשלה צריכה לאשר את קיום הבדיקות והוסיף: "יידרשו לפחות שלושה שבועות של אימונים כדי לחזור"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

מאמני הכדורגל באנגליה לא מוכנים שהעונה תתחדש לפני שכל השחקנים ייבדקו ויוכלו לדעת בוודאות כי לא נדבקו בנגיף הקורונה. כזכור, החולה הראשון בפרמיירליג היה מאמן ארסנל מיקל ארטטה, כשלאחר הידבקותו הוחלט על דחיית משחקים ובהמשך גם על עצירת פעילות הליגה.

אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד עם פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
המאמנים באנגליה רוצים לחוש בטוחים. אולה גונאר סולשיאר עם פפ גווארדיולה/רויטרס

לדברי ריצ'רד בוואן, מנכ"ל ארגון מאמני הליגות באנגליה: "המאמנים שלנו לא רוצים לעלות למגרש לפני שכל השחקנים יעברו את הבדיקות הנדרשות. הממשלה שלנו צריכה לאשר את זה, כי הבדיקות הללו צריכות לשמש קודם כל את צוות שירות הבריאות הלאומי ובני המשפחות שלהם. נצטרך גם רצון טוב מצד השחקנים כי נדרשים לפחות שלושה שבועות של אימונים כדי שנוכל לחזור לשחק".

בוואן גם מתח ביקורת על מנהלת הפרמיירליג שלא התייעצה עם המאמנים בטרם הכינה את התוכניות שלה להשלמת העונה הנוכחית, לפיהן המשחקים יושלמו תוך 56 ימים. "אתם חייבים לקבל את תמיכת המאמנים לצעד כזה", אמר. "אי אפשר לעשות את זה בלי לדבר איתם בכלל. הם רק הוציאו מכתב ולא פנו כדי לדעת מה חושבים המאמנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully