וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עכשיו לירוי סאנה יעלה לבאיירן מינכן רק 30-50 מיליון יורו"

מיכאל רומניגה, אחיו של היו"ר קרל היינץ, כתב: "בקיץ הקודם דובר על 100-120 מיליון יורו, אבל הפציעה הקשה הפחיתה משמעותית את המחיר"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

לירוי סאנה הוא מטרת הרכש הראשונה של באיירן מינכן לקראת העונה הבאה, למרות פציעת הברך הקשה שהשביתה אותו לאורך כל העונה הנוכחית, מאז משחק גביע הצדקה מול ליברפול בתחילת אוגוסט. אבל מה יהיה המחיר שתידרש לשלם אלופת גרמניה?

לסאנה יש חוזה לעונה נוספת במנצ'סטר סיטי, אבל אין מגעים בין הצדדים והקבוצה האנגלית תיאלץ למכור אותו בקיץ כדי לקבל עליו תמורה כלשהי, אחרי שדרשה בקיץ הקודם 100 מיליון יורו ולא קיבלה הצעה מבאיירן. מיכאל רומניגה, אחיו של היו"ר קרל היינץ, מאמין שהפעם המחיר יהיה נמוך יותר והבווארים יוכלו להשלים את העסקה.

קשר העבר של באיירן כתב בטורו ב"ספורטס באזר": "לפני הקרע ברצועות, באיירן יכלה לרכוש את סאנה בסכום שנע בין 100 ל-120 מיליון יורו, אבל עכשיו המחיר יפחת בצורה משמעותית בגלל הפציעה. הוא עשוי לעלות בין 30 ל-50 מיליון יורו".

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
יותר משמונה חודשים חלפו מאז הפציעה. לירוי סאנה/רויטרס

סאנה בן ה-24 היה קרוב לחזרה למגרשים לפני התפשטות נגיף הקורונה שעצרה את פעילות הכדורגל העולמי, והחל לקבל דקות בקבוצת המילואים. פפ גווארדיולה תכנן להכלילו בסגל למשחק מול ארסנל ב-11 במרץ, אבל אז הייתה הדחייה ומאז הגרמני הבינלאומי ממתין. "עבדתי במשך חודשים ארוכים כדי לחזור והקאמבק היה קרוב, אבל אני עדיין יכול להתאמן ומבין שיש דברים גרועים יותר", אמר. "למשל, להיחשף לווירוס הזה. עכשיו נחכה שהמצב יחזור לשגרה ונסמוך על המומחים. אני מכין את עצמי כל יום לרגע החזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully