וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קני דלגליש, שחקן ומאמן ליברפול בעבר, חלה בקורונה

הסקוטי האגדי בן ה-69 פונה לבית החולים ביום רביעי בגלל זיהום ושם התברר כי גם נדבק בנגיף: "הוא היה בבידוד לפני כן ומקווה להתאושש במהרה"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

קני דלגליש מאושפז לאחר שנדבק בקורונה, כך אישרה הערב (שישי) ליברפול בשם המשפחה. דלגליש, שחקן העבר הסקוטי האגדי של המועדון ששימש גם כמאמן הקבוצה והוביל אותה לאליפות האחרונה ב-1990, נמצא בבית החולים מאז יום רביעי.

בהודעת המועדון נכתב: "סר קני הגיע לבית החולים ביום רביעי לטיפול בזיהום שהצריך אנטיביוטיקה תוך ורידית. בהתאם להנחיות הוא גם נבדק ואובחן כחיובי לנגיף הקורונה, אף על פי שלא היו לו תסמינים לפני כן. עוד לפני שהגיע לבית החולים, סר קני בחר לבודד עצמו והמליץ לכולם לפעול לפי ההנחיות. הוא רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לצוות הנפלא של שירות הבריאות הלאומי, שהמסירות, האומץ וההקרבה שלו צריכים להיות במרכז תשומת הלב הלאומית בתקופה יוצאת דופן זו. קני מקווה לחזור הביתה בקרוב ומבקש לכבד את פרטיות משפחתו".

שחקן ומאמן העבר קני דלגליש. רויטרס
החלמה מהירה. קני דלגליש/רויטרס

דלגליש בן ה-69, יליד גלזגו, נחשב לאחד מגדולי הכדורגלנים הבריטים בכל הזמנים. הוא זכה בארבע אליפויות סקוטלנד עם סלטיק ולאחר מכן היה השחקן הכי טוב בליגה האנגלית והוביל את ליברפול לשש אליפויות וגם לשלוש זכיות בליגת האלופות. כמאמן הוא זכה בעוד שלוש אליפויות ושני גביעים עם ליברפול, כולל האליפות האחרונה עם רוני רוזנטל ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully