וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה, רונאלדו והחולצה המפורסמת: איבן סמוראנו נזכר בימי הזוהר

חלוץ העבר הצ'יליאני התייחס למשפט הבלתי נשכח של הזמרת ("רואה את סמוראנו וחושבת על סקס"), התגאה בחבר הברזילאי והסביר מדוע עבר לשחק עם החולצה 1+8

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

צ'ילה הייתה אחת הנבחרות המרעננות של מונדיאל 1998. עם איבן סמוראנו ומרסלו סאלאס בהתקפה, לה רוחה חזרה אז לגביע העולמי אחרי 14 שנות היעדרות והפתיעה עם הגעה לשמינית הגמר. לא רק האוהדים התלהבו אז מצ'ילה, אלא גם הזמרת מדונה שהצביעה על סמוראנו ואמרה: "כשאני רואה אותו, הדבר הראשון שאני חושבת עליו זה סקס".

כמעט 22 שנים אחרי, סמוראנו שחי בשנים האחרונות במיאמי, ערך אמש (חמישי) ראיון בארגנטינה והתייחס למשפט המפורסם של מדונה. "זה היה ציטוט בלתי נשכח", אמר חלוץ העבר. "ראיינו אותה אז ופתאום זה יצא ומשך את תשומת הלב של כולם, כולל שלי. היא יכלה להגיד שהיא אוהבת את המשחק שלי. זה הפתיע אותי".

איבן סמוראנו נבחרת צ'ילה עם רונאלדו נבחרת ברזיל, מונדיאל 1998. AP
"היה ילד בגוף של גבר". איבן סמוראנו עם רונאלדו ב-1998/AP

סמוראנו התייחס גם לימיו באינטר לצד רונאלדו ואמר: "הוא היה ילד בגוף של גבר. הוא שימח אותנו עם חדוות החיים שלו והצורה בה שיחק. במשחקים הוא היה פנומן, אבל מי שראה אותו באימונים... זה היה מדהים, הוא היה חיה. הייתי אחד הראשונים שהגיעו אליו כאשר נפצע, הבנתי שזה רע מהמבט על פניו. לא חשבתי שיוכל לחזור כך, אבל הוא לימד אותנו שיעור נפלא. הוא חזר אפילו טוב מכפי שהיה. הוא החלוץ הכי טוב בהיסטוריה של הכדורגל. בכלל, הייתה לנו קבוצה נהדרת אז של דרום אמריקאים. הברזילאים הביאו את השמחה, הארגנטינאים את התשוקה והביצים, ואני הייתי התוספת".

איבן סמוראנו במדי אינטר עם החולצה המפורסמת, לצדו רוברטו באג'ו. AP
מספר ייחודי. איבן סמוראנו עם החולצה המפורסמת במדי אינטר/AP

ואיך אפשר בלי שינוי המספר על החולצה והמעבר לשחק עם 1+8? סמוראנו הסביר: "בהתחלה אני הייתי מספר 9 באינטר ורונאלדו היה 10, אבל אחרי המונדיאל בצרפת הציעו שאתן לו את החולצה כדי לסייע לו מנטלית ורגשית. ביקשתי מנשיא המועדון ואז גם ההתאחדות אישרה לשים סימן של פלוס בין שני המספרים. אחרי כמה משחקים זה כבר הוטבע כך. זו הייתה אחת החולצות הכי נמכרות בתולדות המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully