וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: מנואל נוייר דורש חוזה עד 2025 ו-20 מיליון יורו לעונה

על פי "בילד", שוער באיירן מינכן שמרוויח כיום 14 מיליון יורו לעונה, הציב דרישות גבוהות במיוחד. יובנטוס נערכת "לקרב על ארלינג הולאנד"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן

משבר הקורונה גרם לחוסר ודאות גדול בעולם בכלל, ובעולם הספורט בפרט. קבוצות הכדורגל ברחבי אירופה אמנם מקצצות במשכורות ומנסות להתרגל למציאות החדשה, חלון ההעברות עדיין סגור, ובכל זאת השמועות לגבי מעברים אפשריים של כוכבים לא פוסקות. עד שהליגות השונות יחזרו, אנחנו נשתדל ללקט עבורכם את החדשות החמות ביותר משוק השחקנים שאף פעם לא באמת שובת.

לפני השמועות יש גם החתמה אחת:

* נוריץ', נועלת טבלת הפרמיירליג, הודיעה כי החתימה לשלוש שנים את דאנל סינאני, חלוץ נבחרת לוקסמבורג בן ה-23, שיגיע אליה בקיץ מדודלאנז'.

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
טיפס על עץ גבוה מדי? מנואל נוייר/GettyImages

* על פי "בילד", סיפור הארכת חוזהו של מנואל נוייר בבאיירן מינכן רחוק מסיום. השוער בן ה-34, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, הציב דרישות גבוהות במיוחד של הסכם עד 2025 ושכר של 20 מיליון יורו לעונה. נוייר, שכרגע מרוויח 14 מיליון יורו לעונה, ראה את שינויי השכר במועדון, למשל החוזה של לוקאס הרננדז שמקבל 17 מיליון לעונה, ודורש להרוויח בהתאם למעמדו. הבווארים כרגע מוכנים להעניק לו חוזה לשלוש שנים ולא לחמש, ולשלם פחות מכפי שהוא מצפה.

* באיטליה מדווחים שיובנטוס נערכת "לקרב על ארלינג הולאנד", אחרי שפספסה הזדמנות להחתימו ב-2018. החלוץ הנורבגי בן ה-19, שעבר בינואר מרד בול זלצבורג לבורוסיה דורטמונד, נמצא על הכוונת של כל הגדולות, אבל נראה שיימכר רק עוד שנה או שנתיים.

* אתלטיקו מדריד מקווה לנצל את מתיחת הפנים שתעבור נאפולי בקיץ הקרוב, כשדייגו סימאונה סימן את ארקדיוש מיליק כחלוץ אותו ישמח לצרף. הפולני בן ה-26 מחזיק בחוזה עד 2021, כך שנאפולי תצטרך למכור אותו כעת, לאור הפסקת המגעים להארכת ההתקשרות. גם מילאן ושאלקה מוכנות להציע 25 מיליון יורו עבור מיליק, שכבש העונה 12 שערים ב-22 משחקים.

* טוטנהאם חושבת על היום שאחרי הוגו לוריס והביעה עניין בשוער האלבני תומאס סטראקושה מלאציו. גם לסטר סיטי בעקבותיו, אבל הביאנקוצ'לסטי מקווים להחתימו על חוזה חדש עד 2025 באמצעות שדרוג שכרו מ-1.2 ל-2 מיליון יורו לעונה.

* רומא לא מתכוונת לשלם לארסנל את סעיף הרכישה של הנריך מחיטריאן בגובה 25 מיליון יורו, אבל מקווה להשאירו בקבוצה בעזרת השאלה לעונה נוספת. הקשר הארמני בן ה-31 הגיע בקיץ הקודם לאיטליה ותרם שישה שערים וארבעה בישולים ב-17 הופעות במדי הג'אלורוסי, להם כאמור אופציית רכישה. כדי שארסנל תסכים, מחיטריאן יצטרך להאריך חוזה בשנה אחת, שכן ההסכם הנוכחי שלו מסתיים בקיץ 2021.

* ובהמשך לסיפור מחיטריאן: על פי "הסאן" הבריטי, רומא לא מסוגלת לשלם את הסכום שמופיע בסעיף הרכישה של כריס סמולינג (28 מיליון יורו) והבלם עשוי לחזור למנצ'סטר יונייטד אחרי עונת השאלה אחת, כשאולה גונאר סולשיאר "לא הופתע מהצלחתו ברומא ונותר מעריץ שלו".

* פרט לכך, רומא מקווה להחתים את מואיז קן, שחווה עונה מתסכלת במיוחד באברטון וישמח להתאחד עם ניקולו זאניולו, חברו הטוב מנבחרת איטליה הצעירה. הטופיז מבקשים 28 מיליון יורו על החלוץ בן ה-20, אותו רכשו בקיץ הקודם ב-27.5 מיליון.

* רלף רנגניק הגרמני הכחיש כי הגיע לסיכום עם מילאן לגבי אימון הקבוצה בעונה הבאה: "היו גישושים בשלב מסוים, אבל הדיווחים האלה לא מתיישבים עם המציאות".

* חואן מירנדה, מגן נבחרת ספרד עד גיל 21, צפוי לחזור לברצלונה אחרי עונה אחת בשאלקה. מירנדה רשם רק ארבע הופעות בבונדסליגה העונה, כאשר לצורך המשך ההשאלה לעונה נוספת היה צריך להשתתף ב-20 משחקים.

* וויליאן שיסיים את חוזהו בצ'לסי ברגע שעונת 2019/20 תגיע לסיומה הרשמי, ממשיך להיות מקושר לטוטנהאם. אלא שכעת גם פריס סן ז'רמן מביעה בו עניין רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully