וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופוקליס שחורציאניטיס: "היו לי הפרעות שינה כשהייתי במכבי תל אביב, לקחתי כדורים"

הסנטר היווני חשף בעיות נפשיות מהן סבל בימיו אצל הצהובים בזכייה ביורוליג ב-2014: "לא התמודדתי עם הסיטואציה, נעלתי את עצמי בחדר כדי לא להתפרץ"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

סופוקליס שחורציאניטיס, הסנטר היווני הזכור של מכבי תל אביב שהיה שותף לזכייה ביורוליג לפני שש שנים, התראיין היום (חמישי) לאתר היורוליג כחלק מדיון על בריאות הנפש בספורט, וסיפר בצורה כנה על הקשיים הנפשיים שחווה באותה עונה ובכלל במהלך הקריירה שלו.

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס. ברני ארדוב
סופוקליס שחורציאניטיס/ברני ארדוב

"2014 הייתה שנה מוזרה", הודה סופו. "מכבי הצליחה, כולם היו טובים וגם אני, אבל חוויתי הרבה בעיות. היו לי הפרעות שינה ולא התמודדתי עם הסיטואציה בצורה טובה. שמחתי על הזכייה, אבל יכולתי להתמודד טוב יותר. הסתגרתי בתוך עצמי ולקחתי כדורים כדי להירדם. זה התחיל לי ביוון ונמשך ביתר שאת בישראל. אני זוכר שאחרי משחק שהפסדנו, בתקופה שאחרי לידת בתי, נעלתי את עצמי בחדר כדי שלא אגיע למצב שאני מתפרץ על האנשים שאני אוהב".

עוד אמר היווני: "כשאתה על המגרש כל העיניים עליך, אבל מבחינתי דווקא זה היה מקום המפלט שלי. היו זמנים שחשבתי שאני צריך להפסיק, להיות מחוץ לכדורסל ולהיות עם המשפחה שלי. קשה לכולם לדבר על הבעיות האלה, ואלה שאתה יכול לדבר איתם, לא יבינו. צריכים להיות צעדים דרסטיים בנושא של בריאות הנפש בספורט כדי שהמצב ישתנה. האם אני מאמין שזה יקרה? לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully