וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנעליים עם חתימת קובי בריאנט ועד ערכת המאטה של פקונדו קמפאסו

הליגה הספרדית בכדורסל ארגנה מכירה פומבית של הכנסותיה קודש למאבק בנגיף הקורונה, רפאל נדאל הצטרף הציע את החולצה עמה זכה ברולאן גארוס האחרון. ולמי שייך הפריט היקר ברשימה?

צילום מסך

בווידאו: האתגר הוויראלי של רוג'ר פדרר

אל מאמצי גיוס הכספים בעולם הספורט לטובת המלחמה בנגיף הקורונה, התגייסה גם מנהלת ליגת הכדורסל הספרדית שפצחה ביוזמה שבה כדורסלנים וספורטאים בכירים מציעים למכירה פומבית באתר ebay פריטים בעלי ערך אישי וסנטימנטלי השייכים להם.

כך, לדוגמה, הכדורסלן סרחיו יוי העמיד למכירה את החולצה איתה זכה עם נבחרת ספרד באליפות העולם בשנה שעברה. נכון לשעות הערב (חמישי) הוגשו 127 הצעות על החולצה שמחירה עומד כרגע על 5,100 יורו והיא בעלת השווי הרב ביותר כרגע. אחרי יוי ניצב רפאל נדאל, שהציע חולצה חתומה איתה זכה ברולאן גארוס 2019. המחיר כרגע: 4,520 יורו. הפריט השלישי ברשימה הוא נעלי נייק עם חתימתו של קובי בריאנט המנוח, אגדת ה-NBA שנהרג בהתרסקות מסוק לפני כחודשיים וחצי.

מכירה פומבית, פקונדו קמפאסו. מתוך ebay, צילום מסך
מציע את הערכה האישית שלו. פקונדו קמפאסו/צילום מסך, מתוך ebay

עוד ברשימה: רודי פרננדס מריאל הציע חולצה חתומה מאול סטאר 2009 לזכרו של פרננדו מרטין, ואילו ויקטור קלאבר מברצלונה הציע את כדור הזהב מיורובאסקט 2009 חתום על ידו. גם פליפה רייס, חואן קרלוס נבארו וחוסה מנואל קלדרון תרמו חולצות, פאו גאסול הציע את הנעליים איתם שיחק ביורובאסקט 2017, מאמן ריאל פאבלו לאסו הציע את הפרס שקיבל על זכייה בגביע המלך ומאמן נבחרת ספרד סרג'יו סקאריולו תרם את כדור האליפות מגמר ה-NBA של עונת 2018/19.

והיו גם פחות שגרתיים, כמו פקונדו קמפאסו. הכדורסלן הארגנטינאי של ריאל מדריד הסכים להיפרד מערכת המאטה האישית שמלווה אותו לאורך העונה, עבור 112.50 יורו. כרגע הוגשו רק 13 הצעות, אז יש לכם עוד סיכוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully