וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסיבת הפרידה של רונאלדיניו מהכלא: חגיגת "על האש" ו"אסירים בוכים"

בברזיל טוענים: רונאלדיניו כבש את לבם של הסוהרים והאסירים בכלא, ואף הבטיח ש"יחזור לבקר". וגם: הרגע המרגש שבו התבשר שהוא משוחרר

מתוך טוויטר/רויטרס

רונאלדיניו שוחרר מהכלא בפרגוואי אחרי 32 ימים, וזכה למסיבת פרידה מרגשת. על פי דיווח בברזיל, "אסירים בכו" כשערכו לכדורגלן העבר הברזילאי "על האש" אחרון לפני עזיבתו. רונאלדיניו ואחיו רוברטו אסיס, שהוא גם מנהלו האישי, נעצרו ב-6 במרץ לאחר שניסו להיכנס לפרגוואי עם דרכון מזויף. שלוש פעמים הם הגישו בקשה להשתחרר למעצר בית וסורבו, אבל השבוע שוחררו למלון בבירת פרגוואי אסונסיון, אחרי שהשופט אישר ערבות של 1.6 מיליון דולר.

כעת רונאלדיניו ואחיו יישארו תחת פיקוח משטרתי במלון ארבעה כוכבים באסונסיון, מולא ברור לכמה זמן מאחר שטרם נקבע תאריך למשפטו בעקבות משבר הקורונה. רונאלדניו התבשר על ההחלטה בשיחת וידאו, וניתן היה להבחין על פרצופו את ההקלה שהוא חש אחרי הדחיות והחששות.

רונאלדיניו מתבשר: אתה משוחרר

ברגע שהוא וחבריו האסירים קיבלו את הבשורה שהוא עוזב, הוחלט לקיים לו מסיבת פרידה עם "על האש", לאור העובדה שרונאלדיניו הפך לדמות אהובה ופופלרית בבית הכלא וזכה להרבה אהבה. הוא נהג לשחק מדי יום עם אסירים וסוהרים, והתנהג באדיבות. בנוסף, הוא אף הבטיח ש"יחזור לבקר" אותם לפני שהוא יעזוב את פרגואי, על אף שלא ברור אם זה אפשרי.

על פי התביעה, במרכז הפרשה עומדת אשת העסקים דליה לופס, שסיפקה לרונאלדניו ואחיו את המסמכים. החשד הוא ש"המסמכים אמורים היו להיות בשימוש לפעילות לא חוקית אחרת", כך טוענים בפרגוואי. כחלק מהחיקרה גם נלקחו לשניים מכשירי הפלאפון, שכבר הוחזרו להם. עורך הדין של רונאלדיניו טוען כמובן שהוא חף מפשע ושהוא רק נקלע ל"מאבק פוליטי" שהוא הקורבן שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully