וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הסבא, שחקן ארגנטינה לשעבר איבד גם את אביו בגלל הקורונה: "תמיד אזכור אותך"

וולטר מונטיז'ו, קשר אוניברסידד שרשם 6 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה, נמצא בהסגר בצ'ילה ולא יכול היה להיפרד מאהוביו שהלכו לעולמם בהפרש של שבוע. כתב לאביו: "מקווה שתמצא שלווה שם למעלה"

צילום וידאו: רויטרס

בווידאו: באיירן מינכן חזרה להתאמן תחת המגבלות החדשות

אחת הנקודות הכואבות של תקופת הסגר במשבר הקורונה, היא חוסר היכולת להיפרד מקורבנות המגיפה. מי שחווה את זה על בשרו פעמיים תוך שבוע הוא וולטר מונטיז'ו, קשר נבחרת ארגנטינה לשעבר שמשחק כיום באוניברסידד דה צ'ילה. בשבוע שעבר נכנע סבו אוסקר למחלה, ואתמול (שישי) הגיע מבואנוס איירס הבשורה המרה כי גם אביו וולטר סניור מת בבית החולים.

מונטיז'ו בן ה-35 נמצא בהסגר בצ'ילה יחד עם אשתו וילדיו, ולא יכול היה לשהות לצד אביו ברגעיו האחרונים. בפוסט מרגש באינסטגרם הוא נפרד: "הדרך הכי טובה עבור כולנו היא לזכור אותך עם חיוך. חווינו רגעים יפים יחד וגם כאלה שהרבה פחות. אולי לא הצלחנו לשפר את היחסים בינינו בתקופה האחרונה, אבל אני יודע שתקבל את המסר הזה איפשהו. תמיד אזכור אותך. תודה על שהטמעת בי יושר ומוסר עבודה מגיל צעיר. מקווה שתמצא שלווה, היכן שלא תהיה. כאן למטה יש הרבה אנשים שיתגעגעו אליך. תמיד אוהב אותך".

בהודעה של אוניברסידד דה צ'ילה נכתב: "אביו של וולטר אושפז ביום שבת עם בעיות נשימה קשות, ולצערנו לא הצליח לשרוד. לאחר מותו התקבל האישור כי אכן חלה בקורונה. לצער המשפחה, המקרה הזה הגיע שבוע אחרי מות הסבא אוסקר (91) שסבל מבעיות דומות. אנחנו תומכים מרחוק בוולטר ברגעיו הכואבים ורוצים לחזק אותו אחרי האבידות המצערות הללו. וולטר, אנחנו איתך".

וולטר מונטיז'ו במדי נבחרת ארגנטינה מוחלף על ידי ליאונל מסי, יוני 2013. AP
וולטר מונטיז'ו עם ליאונל מסי בנבחרת ארגנטינה ב-2013/AP

רק לפני שלושה ימים הודיע מונטיז'ו כי יוציא בקרוב ספר יחד עם אשתו על ניסיונם כהורים המגדלים ילד עם תסמונת דאון. את ההקדמה לספר יכתוב ניימאר, איתו הארגנטינאי נמצא בקשר קרוב מאז ימיהם המשותפים בסנטוס, כשהברזילאי ביקש מראשי הקבוצה לרכוש אותו אז מקרוזיירו.

סך הכול רשם מונטיז'ו 519 משחקים בקריירה מאז ערך את הבכורה במדי סן לורנסו ב-2002, כשהוא שיחק גם בליגות של מקסיקו וסין, והשנה חזר לקדנציה שנייה באוניברסידד, אותה הוביל לאליפות ב-2009. בנבחרת ארגנטינה רשם שש הופעות בין 2011 ל-2013.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully