וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות בעולם: ליאונל מסי קורא לדיווחים על עזיבת ברצלונה "פייק ניוז"

כוכב ברצלונה הכחיש את הדיווחים כי יעבור לאינטר או ניואל'ס וגם את הטענה כי שילם את דמי הערבות של רונאלדיניו: "מזל שאף אחד לא מאמין להם". ברונו לבאדיה מונה למאמן הרטה ברלין

צילום וידאו: רויטרס

* ליאונל מסי התייחס לידיעות החוזרות ונשנות בימים האחרונים על אפשרות כי יעבור לאינטר האיטלקית או שמא יסגור מעגל ויחתום בקבוצתו האהודה ניואל'ס אולד בויס, כשכתב באינסטגרם שלו על גבי הפרסומים הללו: "פייק ניוז". רשת TNT בארגנטינה טענה כי יעבור לאינטר יחד עם טיאגו אלמאדה מוולס סארספילד והיה גם דיווח לפיו שילם את דמי הערבות של רונאלדיניו כדי לשחררו מהכלא בפרגוואי. "זה פייק וכך גם הדיווחים האחרים על ניואל'ס", הגיב מסי. "הכול שקר. לשמחתי, אף אחד לא מאמין להם".

* רשמי: הרטה ברלין ניצלה את הפגרה הכפויה כדי למנות מאמן חדש. מי שנבחר לתפקיד הוא ברונו לבאדיה בן ה-54, חלוץ העבר שאימן לפני כן בין היתר את באייר לברקוזן, המבורג, שטוטגרט ו-וולפסבורג. לבאדיה החליף את אלכסנדר נורי, שהחזיק בתפקיד באופן זמני לאחר עזיבתו של יורגן קלינסמן.

* "מונדו דפורטיבו" מדווח: "ההחתמה של לאוטרו מרטינס תהיה קלה יותר לברצלונה מאשר ניימאר" ובעדיפות ראשונה. הארגנטינאי מרוויח באינטר פחות מחצי ממה שברצלונה מציעה לו, וההעברה שלו זולה בהרבה. בנוסף, לאור העובדה שלואיס סוארס מתבגר, ברצלונה רואה בהבאת חלוץ כעדיפות ראשונה. בנוסף, בפריס סן ז'רמן מעריכים ש"אין מספיק כסף בשוק בשביל לשלם על ניימאר". בינתיים, הסוכן של לאטרו מרטינס התייחס למחמאות שהוא קיבל מליאו מסי: "זה נהדר, וזה מחמיא מאוד, במיוחד כשזה בא מהשחקן הכי טוב בעולם. זה מנחם מאוד את לאוטרו".

* ריאל מדריד וזינדין זידאן רוצים להחזיר למועדון את אשרף חכימי המושאל לדורטמונד, אבל המגן הימני בן ה-21 לא רוצה להתחרות עם דני קרבאחל על מקום בהרכב ולא יחזור בכל מחיר, כשבספרד ובאנגליה מדווחים שאל יובנטוס הצטרפו גם ארסנל, צ'לסי וטוטנהאם שרוצות את השחקן.

* עוד בריאל: "אס" מדווח שזידאן רוצה את אדוארדו קמאבינגה, הקשר בן ה-17 של ראן, אם הבלאנקוס לא יצליחו להחתים את פול פוגבה.

ליאונל מסי מגיב לשמועות על עזיבת ברצלונה. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
זו התגובה של ליאונל מסי למבול השמועות/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

* מנצ'סטר יונייטד וארסנל מעוניינות בקשר באיירן מינכן קורנטן טוליסו הצרפתי, שלא זוכה להרבה דקות תחת הנזי פליק. מנגד, "קיקר" טוען כי טיאגו אלקנטרה האריך את חוזהו באיירן מינכן.

* בשורה מאכזבת למנצ'סטר יונייטד: אינטר לא מרוצה מאלכסיס סאנצ'ס, הצ'ילאני המושאל, ולא תרצה להאריך את חוזהו, כך שהוא יחזור לאולד טראפורד כשהעונה תסתיים, מתי שזה לא יהיה, ויונייטד תצטרך להמשיך לספוג את חוזהו הגדול.

* דיוממני קמארה, שחקן העבר הסנגאלי: "אם סאדיו מאנה רוצה לזכות בכדור הזהב, הוא יצטרך לעזוב את ליברפול, כי ייתכן שהמועדון הזה לא הכי מקדם אותו. הוא חייב להמשיך במסלול שלו. אומנם הוא היה קרוב לזכייה, וייתכן שבשנה שעברה אף הגיע לו, אבל ליברפול לא ממש מנצלת את התכונות החזקות אצלו, ולמעשה רוב האנשים מצביעים על ורג'יל ואן דייק כשחקן המשמעותי שם".

* פאו לופס, הבלם בן ה-23 של ויאריאל שערך בנובמבר האחרון את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ספרד, נמצא על הכוונת של ארסנל וכבר החל ללמוד אנגלית, כשמי שעשוי לסייע למעבר הוא אקס התותחנים סנטי קאסורלה שמשחק איתו בוויאריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully