וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס מפלל ל"סגירת מעגל", קוואי לאונרד "בכושר פנומנלי"

כוכב הלייקרס מודה שהוא מתוסכל בפגרה בגלל המצב של קבוצתו וכבר מוכן לפלייאוף בלאס וגאס. כוכב הקליפרס קיבל את המנוחה שלה פילל. קרנישובאס מונה לסגן נשיא שיקגו בולס

צילום מסך

לברון ג'יימס מרגיש שהוא לא רק מתגעגע לכדורסל - אלא שהעונה הזאת חייבת להסתיים על מנת שיוכל להשלים את המעגל ולא לחיות בחוסר ידיעה. הלילה (בין רביעי לחמישי) כוכב לוס אנג'לס לייקרס ניהל שיחת ועידה עם מספר אנשי תקשורת בארה"ב, והתייחס למצב שלו על רקע הפסקת הליגה, שהושעתה ב-11 במרץ. הלייקרס במקום הראשון במערב, בפער של 5.5 משחקים מהקליפרס שבמקום השני, ונראה היה שהם מתחברים, כשנותרו 19 משחקים לסיום העונה הרגילה ולתחילת הפלייאוף.

"אני יכול להתעודד קצת ממה שהקבוצה שלנו עשתה השנה", אמר ג'יימס, "עם מאמן בשנתו הראשונה, מערכת בשנתה הראשונה, צוות אימון חדש לגמרי, באמת שלא חשבתי שנוכל להתחבר מהר כל כך. כשיש לך כל כך הרבה שחקנים חדשים, כל כך הרבה חתיכות לחבר, להביא את אנתוני (דייויס) שהיה הרבה שנים בניו אורלינס, להביא אותו למערכת חדשה לצדי - הדרך שבה התחברנו, חשבתי שזה ייקח הרבה יותר זמן. אבל טעיתי".

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לא נהיה צעיר יותר. לברון/GettyImages

בדיוק בגלל זה לברון מרגיש תסכול. "אני לא חושב שתוכל להיות לי תחושה של סגירת מעגל אם לא תהיה לנו הזדמנות להשלים את העונה הזאת", מודה ג'יימס, שעבר עם הלייקרס השנה לא מעט רגעים מסעירים, כולל מותו הטראגי של קובי בריאנט ששיתק את המועדון לימים ארוכים, "יהיה לי סיפוק מהרגעים שעברתי לצד החברים שלי, עם כל מה שעברנו העונה, העליות והירידות".

אגב, בעבר לברון אמר שהוא לא מוכן לשחק בלי קהל, אבל כמובן שזה היה לפני שהבין את חומרת המצב ואת המצוקה. כעת הוא מודה שהאפשרות שהעונה תוכרע באולם אחד, בלי קהל, היא אפשרות ריאלית. "אם זה יהיה בלוקיישן אחד, מבודד, אם זה לאס וגאס או כל מקום אחר שיכול לשמור עלינו בטוחים ככל הניתן - לא רק על המגרש אלא גם מחוצה לו - אז נדבר על זה", אמר לברון, "אם האחראים יודעים שזה אפשרי ושנהיה בטוחים, אפשר להמשיך. אבל הבריאות שלנו חשובה מהכל".

עוד בוואלה!

בתוך הראש של לברון ג'יימס: בארה"ב מנתחים את מוח הכדורסל של כוכב הלייקרס

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס מול קוואי לאונרד. AP
נראה אותם שוב זה מול זה? קוואי מול לברון/AP

בצד השני של לוס אנג'לס, מאמן הקליפרס דוק ריברס מבטיח שכוכב הקבוצה שלו קוואי לאונרד יחזור ב"כושר פנומנלי", אם אכן הליגה תחזור. "אני יודע שקוואי עובד אקסטרה, אני יכול להבטיח לכם את זה", אמר בשיחה עם עיתונאים, "ההבדל הוא שבקיץ קוואי לא יכול היה לעבוד, אבל עכשיו הוא קיבל את המנוחה שלו. הקוואי שנקבל בחזרה יהיה בכושר מדהים, יחד עם פול ג'ורג', שיהיה גם הוא בכושר מדהים". קוואי לאונרד, כזכור, בקושי התאמן בקיץ, אחרי הפלייאוף הארוך שהיה לו עם טורונטו שבה זכה באליפות, בשנה שבה סבל מלא מעט פציעות.

* שיקגו בולס ממנה את ארתורס קרנישובאס לתפקיד סגן נשיא. קרנישובאס, 48, שחקן העבר בליטאי, היה הג'נרל מנג'ר של דנבר נאגטס. הוא יחליף בבולס את ג'ון פקסון, שניהל את המועדון מאז 2003. הליטאי ימנה ג'נרל מנג'ר חדש וינסה להצעיד את הבולס להצלחות אחרי שנים ארוכות של דשדוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully