וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוני פארקר: "אם אולאס יבקש, לא אוכל לסרב להיות נשיא ליון"

כוכב הכדורסל שפרש בשנה שעברה ומשתף פעולה עם אולאס בווילרבאן, הגביר את הציפיות: "שנינו בעלי חזון, אני יודע מה התפקיד דורש"

צילום מסך

בווידאו: כך מעבירים שחקני ה-NBA את הבידוד

האם טוני פארקר אכן יהיה הנשיא הבא של ליון? אחרי הצהרתו של הנשיא המכהן ז'אן מישל אולאס כי הוא רואה את כדורסלן העבר כיורשו הפוטנציאלי, פארקר עצמו הגביר את הציפיות בראיון למגזין "סו פוט".

אלוף ה-NBA שפרש בשנה שעברה, אמר היום (שישי): "זה כבוד גדול עבורי להיות מוזכר לתפקיד כזה ושאולאס יחשוב עליי כמחליפו. אני מודע למשמעות לדרישות התפקיד, ומבין שכדי לעשות את זה אצטרך ללמוד הרבה. אבל אם יום אחד הוא יבקש ממני לרשת אותו, זו הצעה שלא אוכל לסרב לה. הגישה שלנו קירבה בינינו, לשנינו יש אישיות חיובית שחושבת קדימה. לאולאס ולי יש ראייה דומה לגבי העתיד: איך לבנות צוות, אילו אנשים צריכים להיות בתפקידים מסוימים, באיזו אסטרטגיה צריך לנקוט כדי לקדם את הפרויקט".

טוני פארקר צופה במשחק כדורגל. GettyImages
הסבה למגרשי הכדורגל? טוני פארקר/GettyImages

פארקר בן ה-37, שזכה ארבע פעמים באליפות ה-NBA עם סן אנטוניו ספרס ורשם שש הופעות באולסטאר, משמש כיום כבעלים של וילרבאן, קבוצת הכדורסל בה שיחק במהלך השבתת ה-NBA ב-2011, כשאחד משותפיו הוא אולאס. "מישל תמיד היה בעל חזון וגם אני מנסה להיות כך בקבוצת הכדורסל שלי", אמר. "יש הרבה דברים שעשינו בווילרבאן ומעולם לא נעשו לפני כן בכדורסל הצרפתי. היום, יחד עם קבוצת OL כשותפה, יש לנו עוד הרבה להשיג בשנים הקרובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully