וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: אחרי הביקורת הציבורית, ליברפול לא תוציא את עובדיה לחל"ת

המרסיסיידרס עם פניית פרסה, גם יונייטד הודיעה: 900 העובדים יקבלו משכורות כרגיל. נשיא אופ"א רומז: ליברפול תוכתר לאלופה בכל מקרה. עדכונים שוטפים

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* ליברפול בפניית פרסה: אחרי שכבר הודיעה שתוציא את מאות עובדיה לחל"ת, הקבוצה הודיעה שחזרה בה ותשאיר אותם בעבודה - אולם תקצץ 20 אחוז ממשכורתם.

* מנצ'סטר יונייטד מודיעה: לא נוציא את 900 עובדינו לחל"ת, ונמשיך לשלם להם משכורות כרגיל. כמו כן, על פי ההודעה הרשמית של המועדון עובדים שלא יוכלו לעבוד מהבית "יעודדו" לנצל את הזמן לתרומה לקהילה. המהלך התאפשר בין היתר בזכות קיצוץ של כ-30 אחוז ממשכורות השחקנים בחודש הקרוב - מהלך תקדימי מבין הקבוצות הבכירות בפרמיירליג.

* נשיא אופ"א מבטיח אלכסנדר צ'פרין עם אמירות שמספקות המון נחת לאוהדי ליברפול. לטענתו, המרסיסיידרס יוכתרו כאלופת אנגליה לראשונה זה 30 שנה בכל מקרה, גם אם העונה לא תחודש. "לא רואה תסריט שליברפול לא זוכה באליפות", אמר היום. "היא על סף זכייה, אבל גם אם המחזורים לא יושלמו נצטרך למצוא דרך כלשהי להכריז על אלופה, עולות ויורדות".

* נשיא איגוד השופטים של הסרייה A מרצ'לו ניקי טוען: אם הליגה תחודש, כנראה שזה יקרה ללא שופטי VAR. "התפעול של המערכת כרוך בדברים בעיתיים מאוד בזמן קורונה. יש ניידת צפופה שאנשים בה יושבים צמוד אחד לשני, ואין שום אפשרות לשמור על המרחק הנדרש. זו בעיה גדולה", אמר.

* איגוד השחקנים בליגה הספרדית מבהיר: לא נחזור לשחק בכל מחיר. האיגוד, שכולל גם שחקנים מהקבוצות הקטנות וגם מריאל מדריד וברצלונה, פרסם הצהרה משותפת בה הסביר ש"הבריאות נמצאת בעדיפות עליונה מבחינתנו, ואין לנו שום כוונה לסכן את עצמנו".

* נמשכת המתיחות באנגליה בנוגע לקיצוץ השכר של הכדורגלנים. ארגון השחקנים הזהיר שייתכן "משבר אמון" בין השחקנים להנהלות אם הקבוצות לא יחשפו את מצבן הכספי המדויק, בעודן דורשות מהשחקנים לקצץ בשכרם. ארגון השחקנים טוען שהכסף שיקוצץ מהמשכורות שלהם יילך לקבוצות - ולא למשלם המסים, ולפיכך ייגרע משירותי הרפואה.

מדובר ב"משחק האשמות בין העשירים לעשירים יותר", כתב מרטין ליפטון ב"דיילי מייל", "התעלולים של ארגון השחקנים מאיים על המוניטין של הכדורגל... הציבור עלול להפנות את גבו למשחק". שר התרבות כתב ב"טלגרף": "בזמן שהקופה הציבורית מממנת עובדים בעלי שכר נמוך, בזמן שלא נוגעים בשחקנים שמרוויחים מיליונים ובעלי הקבוצות המיליארדרים - זה משהו שהציבור לא יסכים לקבל. בזמן משבר לאומי, הספורט הלאומי שלנו חייב לקחת חלק. אני מצפה מראשי הכדורגל לבחון היטב את הלך הרוח במדינה, ולהגיע מהר להסכם".

שחקני נבחרת אנגליה ג'יידון סאנצ'ו, ראחים סטרלינג, הארי קיין. רויטרס
משניאים את עצמם. כוכבי הפרמיירליג/רויטרס

* על פי "הגרדיאן" הבריטי, מגבלת הגיל בטורניר הכדורגל האולימפי תועלה באופן חריג ל-24 (במקום 23 כפי שהיה נהוג) וזאת כדי לא למנוע השתתפות מהשחקנים בני ה-23 שהיו אמורים להגיע לטוקיו השנה ולכאורה נפגעו מדחיית האולימפיאדה לקיץ הבא. לפיכך, כל שחקן שנולד ב-1 בינואר 1997 או מאוחר יותר, יוכל לשחק. בין המשתתפות בטורניר: צרפת, גרמניה, ספרד, רומניה, ארגנטינה וברזיל.

* קרל היינץ רומניגה, יו"ר באיירן מינכן, ניסה למצוא נקודת אור במשבר הקורונה ואמר: "הווירוס הזה יכול לעזור לנו ליצור עולם רציונלי יותר, גם בנוגע לכדורגל. אנחנו חייבים לתקן את טעויות העבר".

* אריץ אדוריץ, חלוצה הוותיק של אתלטיק בילבאו שהודיע כ יפרוש בסיום העונה ואמור היה לערוך את משחקו הראשון בגמר גביע המלך בדרבי מול ריאל סוסיאדד, אמר לאתר הרשמי של המועדון: "כרגע הפרישה שלי, הגמר או כדורגל בכלל - כל זה לא חשוב. בדיוק ברגעים כאלה אנחנו מבינים מה חשוב ומה לא. רוצים לבנות פסל שלי? הייתי בונה פסל עבור אלה שנלחמים מדי יום בווירוס הזה בבתי החולים".

* קייל ווקר צפוי לספוג קנס כבד ממנצ'סטר סיטי אחרי שהפר את הוראות הסגר והביך את המועדון. מגן האלופה התנצל אתמול (ראשון) אחרי שנחשף שערך "מסיבת סקס" ביום שלישי שעבר עם נערות ליווי, שעליהן שילם 2,200 ליש"ט, והוזמנו לביתו בניגוד לתקנות. ווקר הפר את התקנות שעות ספורות אחרי שפנה בעצמו לציבור וביקש למלא את הוראות הרשויות ולהישאר בבית. ווקר, כזכור, התנצל אתמול: "אני רוצה להביע את התנצלותי על הבחירות שלקחתי בשבוע שעבר. אני מבין את שכתפקידי ככדורגלן עליי לשמש דוגמה".

עוד בוואלה!

טרגדיה בצרפת: הרופא של ריימס חלה בנגיף הקורונה והתאבד

לכתבה המלאה
קרל היינץ רומניגה עם דיטמאר הופ, הבעלים של הופנהיים. GettyImages
מצא נקודת אור. קרל היינץ רומניגה/GettyImages

כדורסל

* נשיא צסק"א מוסקבה אנדריי ואטוטין טוען ש"בהחלט יש תרחיש שהיורוליג תחודש בחודש יולי ותוכרע במתכונת מקוצרת". גם נשיא זניט סנט פטרסבורג מבטיח: "אם נידרש לחדש את המשחקים, נעמיד את אותו סגל שהיה לנו כל העונה. אף אחד לא יישאר בחוץ". במקביל, על פי דיווחים ביוון כל חברי הנהלת היורוליג קיצצו את משכורותיהם ב-25 אחוזים על רקע התפשטות הנגיף.

ענפים נוספים

* ג'יימי דלגאדו, מאמנו של אנדי מארי, טען כי הטניסאי הבריטי היה קרוב לקאמבק ומשבר הקורונה עצר אותו. "כבר דיברנו על חזרה, זה היה עניין של שבועות, ואז הווירוס הזה הגיע. מאז הוא בבית עם המשפחה, אין משהו שאפשר לעשות. אנחנו לא יכולים לערוך אימוני טניס, רק לחכות ולפעול בהתאם להנחיות".

* שחקן הסנוקר האוסטרלי ניל רוברטסון הודיע: אתמוך בכל שחקן סנוקר שמתקשה כלכלית בימים אלה לשלם את תשלומיו.

View this post on Instagram

Real talk

A post shared by NK (@k1ngkyrg1os) on

ניק קיריוס, טניסאי אוסטרלי. GettyImages
זה הילד הרע? קיריוס/GettyImages

* הטניסאי האוסטרלי ניק קיריוס הציע עזרה לנזקקים בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו: "אם מישהו לא עובד או לא מקבל הכנסה ונגמר לו האוכל, או שהזמנים פשוט קשים... בבקשה אל תלכו לישון על בטן ריקה. אל תפחדו או תרגישו נבוכים לשלוח לי הודעה פרטית. אהיה יותר משמח לחלוק את מה שיש לי. גם אם זה רק קופסת נודלז, קציצות בשר או לחם או חלב. אוריד לכם את זה מחוץ לדלת הבית, בלי לשאול שאלות!". קיריוס הבהיר שכוונותיו רציניות לחלוטין - והוסיף בפוסט שמדובר ב"Real talk".

* ארגון משחקי העולם - "האולימפיאדה של הענפים הלא אולימפיים", הודיע שבעקבות ההחלטה על דחיית אולימפיאדת טוקיו ל-2021, המהדורה ה-11 של משחקי העולם, שהיתה מיועדת להיערך בקיץ הבא, נדחתה לקיץ 2022, ותיערך בין התאריכים 7 ל-17 ביולי. במשחקים צפויים להשתתף 3,600 ספורטאים בלמעלה מ-30 ענפי ספורט שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully