וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: "חזרה של היורוליג? כמעט בלתי אפשרי לדבר על זה כרגע"

מאוריציו ג'ראדיני, ה-GM של פנרבחצ'ה: "נוכל לעדכן רק בתחילת מאי". פסימיות בסרייה A, סמולוב ברח מסלטה ויגו, האלפ חוששת מ"התסריט הגרוע ביותר"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

כדורגל

* גבריאלה גראבינה, נשיא התאחדות הכדורגל האיטלקית שקיווה לחזור לשחק בחודש מאי, כבר אומר היום (ראשון): "אנחנו בוחנים כל מני תרחישים. הצבנו את 17 במאי כיעד, אבל אנחנו מודעים למצב ולכך שהסגר נמשך. יש אפשרות שנשחק עד ספטמבר-אוקטובר. זו דרך למנוע העמדה בסכנה לא רק של העונה הזו אלא גם של העונה הבאה".

* אחרי הבריחה המשוגעת של פיונה סיסטו מסלטה ויגו, גם פיודור סמולוב נטש את המועדון מגליסיה בלי לקבל רשות. בניגוד לדני שערך מסע של 3,000 קילומטרים ברכב, הרוסי היה הרבה יותר יעיל. סמולוב ארז אתמול את חפציו ומיהר לעלות אמש על מטוס פרטי, והמריא למוסקבה. ב"רדיו גאלגה", שם חשפו את הסיפור, נכתב שהיחס לסמולוב אמור להיות סלחני מאשר לסיסטו, זאת מכיוון שהשחקנים קרובים מאוד לסיכום עם ההנהלה על קיצוץ ומיד לאחר מכן כל אחד יוכל לעזוב למולדתו.

* פיורנטינה הודיעה: "פטריק קוטרונה, חרמן פסלה ודושאן ולאחוביץ' כבר לא חיוביים לנגיף הקורונה". השלושה נמצאו כנשאים בבדיקות לפני כשבועיים וחצי, יחד עם עוד כמה מאנשי המועדון, אבל כעת החלימו ומספר החולים בסרייה A ממשיך לצנוח.

* אחת הליגות הפעילות היחידות כרגע נמצאת בבורונדי, שם הוחלט בישיבה עם ראשי הקבוצות להמשיך לשחק. עד כה היו שלושה מקרי הידבקות בלבד במדינה המזרח אפריקאית, לה נותרו עוד שלושה מחזורים לסיום העונה. פרט אליה, משחקים כדורגל גם בבלארוס, ניקרגואה וטג'יקיסטן.

* עדיין לא ברור מתי הליגה האיטלקית תשוב לפעילות, אולם בארץ המגף כבר הבהירו כי בניגוד לימים עברו - הפעם ינקטו במשנה זהירות בשל מגפת הקורונה הקטלנית. כשהאימונים יתחדשו, כך הוחלט, כל מועדון יהיה מחויב לחלק את שחקניו לשלוש קבוצות: שחקנים החולים בקורונה, שחקנים שכבר החלימו וכעת חסינים, ושחקנים שטרם חלו. כמו כן, ייבדקו השחקנים דרך קבע.

* צ'אבי תרם מיליון יורו לבית חולים בברצלונה, כדי לאפשר רכישת ציוד חדש במלחמה נגד הקורונה.

* מאמן נבחרת אנגליה גארת' סאות'גייט הסכים לקצץ 30 אחוז משכרו.

צ'אבי מאמן אל סעד. רויטרס
תמיד היה נאמן לברצלונה. צ'אבי/רויטרס

כדורסל

* מאוריציו ג'ראדיני, הגנ'רל מנג'ר של פנרבחצ'ה, אמר שכמעט בלתי אפשרי כרגע לתכנן את חזרתה של היורוליג לפעילות: "אין לנו תשובה בשלב זה, נוכל לעדכן לגבי היורוליג רק בתחילת מאי".

* מאמן אנאדולו אפס ארגין עתמאן התראיין לתקשורת הטורקית והתייחס לתכניות של המשך עונות היורוליג: "התכנון הוא להמשיך בקיץ. ייתנו לנו חודש של הכנה - 15 יום לבידוד של השחקנים הזרים, ו-15 יום של אימונים. זה לא יקרה בבת אחת. השחקנים לא יגיעו ל-100 אחוז, אולי ל-70-80 אחוז. היינו הקבוצה בכושר הטוב ביותר ביורוליג, הובלנו את הטבלה גם בטורקיה. האם נחזור לאותו קצב? זה סיכון. אף שחקן לא יחזור להיות כפי שהיה".

* שחקן ברצלונה אנטה טומיץ' הראה בטוויטר כיצד הוא בונה עריסה לבתו. כשחברו לקבוצה אלכס אברינס הגיב וכתב שהוא זקוק לעריסה וגם למיטת תינוק, השיב טומיץ': "אתן לך הנחה של 70 אחוז, בהתחשב במצב" - עקיצה ברורה לראשי ברצלונה, שקיצצו 70 אחוז ממשכורות השחקנים.

ענפים נוספים

* סימונה האלפ, המדורגת 2 בעולם בטניס הנשים, חוששת שלא ניתן יהיה לחזור לשחק ב-2020: "זה התסריט הגרוע ביותר מבחינתי. אני חושבת שזה יימשך לפחות עד יולי, בתקווה שנוכל לקיים את אליפות ארה"ב הפתוחה (31 באוגוסט עד 13 בספטמבר) אבל גם זה לא בטוח לאור מה שקורה בניו יורק כרגע. מעולם לא הייתי כל כך הרבה זמן בלי לחבוט בכדור, אבל אני מתכוונת להישאר בבית לפחות עוד חודש. אני מאוד זהירה כי אני חוששת".

* נהג המרוצים שארל לקלר, שרשם שני ניצחונות בעונת הפורמולה 1 הקודמת עבור קבוצת פרארי, הודה לאוהדיו באינסטגרם: "כאן במונאקו מותר לנו לצאת לשעה אחת מדי יום, ואני משתדל להיות קרוב לביות ככל האפשר. אני נמצא הרבה ברשתות החברתיות, קורא את המסרים שלכם ובזכותכם יש לי את הכוח להישאר בבידוד כדי שנוכל להתחיל הכול מחדש לאחר מכן, כמה שיותר מהר".

* קונור מקגרגור יצא במתקפה נגד הממשלה הסינית, שלטענתו שלחה לאירלנד ציוד לא מספיק טוב למלחמה בקורונה: "זה זוועה. לא רק שהעלו את המחירים על כל המוצרים, לכל מה שמגיע עכשיו אין שום תועלת. זו התנהגות לא אנושית! כל ההתנהגות שלכם במהלך המגפה הזאת היא ברברית!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully