וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: עונת הפוטבול אמורה להיפתח בספטמבר, לא כולם בטוחים שזה יקרה

נשיא ארה"ב ערך שיחת ועידה עם ראשי הליגות הבכירות בארה"ב, הביע תקווה שהקהל יחזור למגרשים כבר באוגוסט והציע יוזמה להורדת מחירי הכרטיסים. ההערכה: ספק אם זה יקרה

צילום: רויטרס, עריכה: עמית שמחה

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ערך אמש (שבת) שיחת ועידה עם ראשי הליגות הבכירות בארה"ב, והתייחס למשבר הקורונה שמשבית את הספורט במדינה, ולמעשה בעולם כולו. על פי הדיווחים בארה"ב, טראמפ מאמין שליגת הפוטבול (NFL) צריכה להתחיל בזמן, בחודש ספטמבר.

טראמפ אף טען שהוא מקווה לראות את אוהדי הספורט ממלאים מחדש אולמות ואצטדיונים כבר בחודשים אוגוסט וספטמבר - על אף שמומחי רפואה מעריכים שהתקווה הזו אינה ריאלית לאור המגיפה העולמית שממשיכה להתפשט, במיוחד בארה"ב. "הם רוצים לחזור, זה חייב לחזור, ואנחנו רוצים לחזור, מהר מאוד", אמר טראמפ בשיחה, "אנחנו חייבים לפתוח מחדש את המדינה שלנו".

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בנאומו בבסיס חיל הים נורפולק בוירג'יניה. 28 במרץ 2020. רויטרס
יהיה בסדר. טראמפ/רויטרס

קומישינר ה-NBA אדם סילבר אמר בשיחה שהליגות היו הראשונות שהפסיקו את פעילותן וסימלו את גודל המשבר, ושהוא ישמח שהליגות יהיו אלה שיובילו את החזרה לשגרה ויעזרו לשקם את הכלכלה ברגע שיקבלו את האישור לחזור מראשי המדינה. ה-NBA, כידוע, הייתה הראשונה שהשעתה את פעילותה, ב-11 במרץ.

עוד בשיחה טראמפ העלה את הרעיון שכל הליגות יעבדו ביחד על יוזמה חדשה שתאפשר להן הקלות מס על מכירת כרטיסים, כפי שהיה בעבר בתעשיית הבידור בארה"ב - וזאת על מנת לאפשר להוריד את מחירי הכרטיסים כדי לעזור לאנשים לחזור למגרשים בתקופה שמאופיינת בקשיים כלכליים.

מושל קליפורניה, מנגד, גאווין ניוסם, נשאל האם הליגה אכן יכולה לחזור עם קהל באוגוסט/ספטמבר ואמר: "אני לא מעריך שזה יקרה. כולנו ראינו מה קרה באסיה, כשמדינות פתחו בתי עסק, ועכשיו הם מתחילים לחזור לאחור כי הם רואים שהנגיף מתפשט. בכל אופן, ההחלטה תתקבל בהתבסס על עובדות, ובהתבסס על מומחי רפואה".

השיחה כללה 12 ראשי ליגות וקומישנרים מהכדורסל, פוטבול, בייסבול, הוקי, כדורגל, WNBA, WWE, איגודי הגולף של הדברים והנשים, ה-UFC ומארגני מירוצי הסוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully