וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע ישמרו על הדירות והמכוניות שלהם בזמן החל"ת

5.4.2020 / 7:13

נהלי ההוצאה לחל"ת מאפשרים הפקעת דירות ומכוניות, אולם יונגר החליט שלא לנקוט בצעדים דרמטיים. הזרים יקבלו משכורות של 9,990 שקל, כמו שיקבלו הישראלים מביטוח לאומי. אבוקסיס ישיב בקרוב על גובה הקיצוץ

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

נאמן הפועל באר שבע עורך הדין יצחק יונגר, שהודיע לשחקני הקבוצה על הוצאתם לחל"ת, החליט בסוף השבוע כי הוא ישאיר ברשות מי מהם שזכאי לכך בחוזהו, את הדירות והמכוניות השכורות בהן הם מחזיקים. על פי נוהל הוצאה לחל"ת, קיימת האפשרות להפקיע גם דירות ומכוניות שכורות מעובדים, אבל יונגר הבין שזה מהלך קיצוני מדי וכי בקבוצות אחרות בליגת העל לא עשו זאת, והחליט שלא לפעול בצורה דרמטית שכזו.

באשר לשחקנים הזרים אותם הוא לא יכול להוציא לחל"ת, החליט הנאמן כי יעביר להם משכורת בגובה של 9,990 שקל, הסכום אותו אמורים השחקנים לקבל מביטוח לאומי בתקופת החל"ת. למרות מהלך החל"ת אמר יונגר בסוף השבוע בשיחות סגורות כי הוא מעדיף עדיין ליישב את המחלוקת שיש לו עם שחקני הקבוצה ולהסתפק בקיצוץ של 50 אחוז כולל חודש יוני.

כזכור, חלק מהשחקנים המחזיקים בחוזיהם גם משכורות בחודש יוני ממשיכים לטעון כי הסיכום הראשוני שנעשה במשרדו של עורך הדין בשבוע שעבר לא התייחס לחודש יוני, אלא רק לחודשים מרץ, אפריל ומאי. יונגר, שממשיך לטעון מנגד כי ההסכם דיבר במפורש על סיום העונה ומבחינתו חודש יוני הוא חלק ממנה, אמר עוד במהלך סוף השבוע כי בסופו של דבר גם מיטש גולדהאר הלך למתווה של 50 אחוז קיצוץ ולכן הצעד שהוא נקט בו לא יוצא דופן בין הקבוצות הגדולות של הכדורגל הישראלי.

שחקני הפועל באר שבע. סוכנות ג'יני
יונגר עדיין מקווה להגיע לסיכום על חודש יוני. שחקני הפועל באר שבע/סוכנות ג'יני

יוסי אבוקסיס אמור להשיב היום לנאמן מה גובה הקיצוץ שהוא מוכן לקבל על עצמו כדי לא להיות בעצמו מוצא לחל"ת. כזכור אבוקסיס הסכים מראש לתכנית המקורית של אלונה ברקת בדבר קיצוץ של 30 אחוז בשכר עד סוף העונה הבאה והוא מסרב לקצץ 50 אחוז כפי שמבקש הנאמן כעת. כפי שפורסם כאן בשבוע שעבר, הנאמן גם צפוי לקבל קיצוץ של 40 אחוז מצד אבוקסיס מתוך התחשבות בכך שהוא הגיע להפועל באר שבע רק לפני כמה חודשים וכן מאחר שהוא צריך לעבוד ולהכין גם בימים האלה את הקבוצה לעונה הבאה מכל ההיבטים.

במקביל למהלכים מול הנאמן, ממשיכים שחקני הקבוצה להמתין לאלונה ברקת בתקווה שהיא תשנה את החלטתה, תקבל את הסכמתם לתכנית המקורית שלה ותשוב למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully