וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: השחקנים מאמינים שברקת תשתכנע. אבוקסיס עדיין בפלונטר

3.4.2020 / 7:49

האמונה שהבעלים תישאר היא אחת הסיבות המרכזיות לסירוב לחתום על המתווה שמציע יצחק יונגר. אבוקסיס יצטרך להגיש לנאמן הצעה נגדית, הערכה שאם יסכים לקצץ 40 אחוז, לא יוצא לחל"ת

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

שחקני הפועל באר שבע מתבצרים בעמדתם ולא מוכנים לחתום על מתווה הקיצוץ של נאמן הפועל באר שבע עורך הדין יצחק יונגר, גם מכיוון שהם מאמינים שאלונה ברקת תתרצה לבסוף ותשוב למועדון. אתמול (חמישי) נרשם נתק בין יונגר לבין השחקנים ואף שהוא קרא להם לקבל את מתווה הקיצוץ בגובה של 50 אחוז מהברוטו עד סוף העונה כולל משכורת חודש יוני למי שמחזיק בה, אף אחד מהם לא יצר קשה וניסה לבדוק כיצד הוא יכול להימנע מהחל"ת.

השחקנים הבהירו אתמול בשיחות ביניהם כי הנאמן לא יוכל לשלוח את הזרים לחל"ת וכי הוא יסתכן אם ישלח את הפצועים לחל"ת. "מחצית מהקבוצה הם זרים ופצועים שאינם יכולים להישלח לחל"ת על פי החוק", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. כאמור התקווה של השחקנים היא שברקת תוותר על החלטתה לעזוב לאור המעורבות הגדולה של מאור מליקסון ואליניב ברדה, שניים שהיא מאוד מעריכה, אך גם אתמול לא נרשם מכיוונה שום סימן שהיא חוזרת.

כפי שנכתב כאן אתמול, בקרבתה של ברקת מעריכים כי גם אם יש סיכוי שהיא תחזור למועדון זה לא יקרה לפני שהיא תדע מה מידת הנזק שנגרם לה ולאלי בעלה בעסקים המשפחתיים בעקבות משבר הקורונה ולבטח לא תחליט עד אשר יתברר אם חוזרים לשחק העונה כדורגל.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
ביקש להסתפק ב-30 אחוז. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

יונגר הציע גם אמש את מתווה 50 אחוז קיצוץ עד סוף העונה כולל חודש יוני ואילו השחקנים התחייבו לברקת על התכנית המקורית שלה עם קיצוץ של 30 אחוז עד סיום העונה הבאה. יונגר הסביר אתמול מדוע הוא לא מוכן לסגור על קיצוץ של 30 אחוז כמו שברקת הציעה ושהשחקנים מוכנים לו כעת: "אני נאמן ולא בעלים שיכול להביא כסף מהבית. אלונה התחייבה בתכנית המקורית שלה שהיא תביא לקבוצה רשת ביטחון בעונה הבאה בגובה של 20 מיליון שקל. בתחשיב שאני צריך לעשות אין 20 מיליון שקל מאלונה ברקת ולכן הקיצוץ שאני חייב לעשות הוא של 50 אחוז".

בתוך כך נודע אתמול כי מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס ביקש מיונגר לא לקצץ לו 50 אחוז מהשכר, אלא להסתפק ב-30 אחוז כפי שהבטיח לברקת בשבוע שעבר. יונגר סירב בתחילה, אבל ידוע כי הוא מבין שאת אבוקסיס צריך לקצץ בפחות מ-50 אחוז מאחר שכמאמן יש לו אחריות מקצועית מלאה על המערכת גם בעת הזו וכי הוא חייב כל הזמן לעבוד ולהיערך לעונה הבאה.

לאבוקסיס ניתנו כמה ימים כדי להגיש הצעה משלו לגובה הקיצוץ שהוא מוכן לעשות וההערכה היא שאם מאמן הפועל באר שבע יסכים לקיצוץ של 40 אחוז, הנאמן לא יוציא אותו לחל"ת. יונגר הבהיר אתמול בשיחות שונות שהוא לא רוצה להוציא את אנשי השחקנים והצוות המקצועי לחל"ת והוא עדיין קורא להם לקבל את ההצעה שלו שהיא זהה לגובה הקיצוץ שהושת על שחקני הפועל תל אביב אתמול.

עד שתהיה התקדמות בגזרה כלשהי, מול הנאמן או מול ברקת, החליטו מספר שחקנים לפנות אתמול לכמה מעובדי המועדון שהוצאו מזמן לחל"ת ולהציע סיוע כספי סמלי לקראת חג הפסח. בהפועל באר שבע יש למעלה מ-100 עובדים בכל האגפים וחלקם נפגעו מאוד מהמצב, כך שעזרה כספית של כמה מאות שקלים ואולי אף יותר לחלק מהם, תוכל לסייע לעבור את החג בצורה נוחה יותר. "אני גם כך נוהג להרים תרומה לפני חג הפסח לאנשים שזקוקים לזה, אז השנה אשמח לתת למי שקרוב אלי וצריך את זה", אמר אתמול אחד השחקנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully