וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: עד שלא תתקבל החלטה לגבי הליגה, אלונה ברקת לא תחזור

2.4.2020 / 7:49

כך מעריכים בסביבתה של הבעלים, שתנסה להבין את עוצמת הפגיעה של משבר הקורונה בעסקי המשפחה, ותחכה להכרעות של יונגר עם השחקנים

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

במקביל להתכתשות מול הנאמן עורך הדין יצחק יונגר שנעשתה אתמול (רביעי) באמצעות נציגם עורך הדין רועי רוזן, שחקני הפועל באר שבע עדיין מקווים שמשהו יזוז מול אלונה ברקת באמצעות שחקני העבר אליניב ברדה ומאור מליקסון שעובדים במועדון וגם להם חשוב מאוד שברקת תישאר בעלי הקבוצה. השניים, שעברו הרבה עם הבעלים והיו שותפים לשנים הכי יפות של המועדון, גויסו למשימה ויעשו נסיון נוסף, אולי אחרון, כדי לשנות את ההחלטה שלה.

בסביבתה של ברקת העריכו אתמול כי עד שלא יתברר אם הליגה חוזרת להשלים את העונה, הבעלים לא תקבל החלטה לשוב למועדון. עוד נטען כי הסיכוי שתחזור טמון בשני פרמטרים עיקריים: עוצמת הפגיעה של משבר הקורונה בעסקי המשפחה, ומה שהנאמן יצליח לעשות מול השחקנים. אף שברדה ומליקסון מחזיקים ביד הסכמות מכל השחקנים לתכנית הקיצוצים המקורית של ברקת, היא לא צפויה לשנות את ההחלטה שלה בפרק הזמן הקרוב.

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. דני מרון
עתידה עדיין לוט בערפל. ברקת/דני מרון

בתוך כך, דעת הקהל בעיר, שהיתה לגמרי נגד השחקנים בתחילת השבוע, כבר התחלפה ואוהדים רבים כועסים כעת על ברקת בטענה שק' חיפשה סיבה לעזוב את המועדון.

אדם נוסף שתמך בחזרתה של ברקת הוא יעקב בוזגלו, על אף מערכת היחסים הלא פשוטה עם הפועל באר שבע. "אלונה ואלי ברקת היקרים", כתב, "אתם בטח תתפלאו לראות את ההודעה הזו דווקא ממני אבל, אני מבקש ואפילו מתחנן שתחזרו בכם ותחזרו לעיר שכל כך אוהבת אתכם.
כולם יודעים מה עשיתם בשנים האחרונות בעיר באר שבע בפרט, ובכדורגל בכלל, בניתם את המועדון מחדש במשך הרבה זמן, זהו פרויקט חיים שהיה קשה לבנות, חבל להרוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully