וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני באר שבע לאלונה ברקת: מסכימים לתוכנית הקיצוץ המקורית. ההערכה: ברקת לא תחזור

31.3.2020 / 23:37

יומיים אחרי ההודעה הדרמטית על העזיבה, הבעלים נפגשה עם כמה מהשחקנים שאמרו: "רוצים שתחזרי, יש לנו רוב שמסכים לתוכנית שהצעת". בסביבתה של ברקת מעריכים שההחלטה שלה סופית ובלתי אפשרי לשכנע אותה לשוב: "שברתם אותי כשהלכתם לעורך דין"

באדיבות הפועל באר שבע

בווידאו: סרטון יום הולדת שערכה הפועל באר שבע לאלונה ברקת

כמה משחקני הפועל באר שבע נפגשו הערב (שלישי) עם אלונה ברקת בניסיון לשכנע אותה לחזור בה מהחלטתה לעזוב את המועדון. "רוצים שתחזרי", אמרו לה השחקנים, "הכסף לא מעניין ולא חשוב". כפי שפורסם כאן הבוקר, כבר אתמול העלו כמה מהשחקנים את הרעיון לפנות לברקת ולנסות לפייס אותה והערב נערכה פגישה ראשונה. שיר צדק, שעד עתה נמנע מלהיכנס לעובי הקורה ובעבר נחשב לאחד מהמנהיגים של הקבוצה, הגיע לפגישה. השחקנים הוסיפו ואמרו הערב: "לא רצינו לפגוע בך. המצב קשה לכולנו והיינו צריכים זמן כדי לעכל את מה שנאמר".

אחרי כמה הודעות די תקיפות ונחרצות מצד השחקנים בימים האחרונים, אתמול - בתום החתימה על הסכם הקיצוץ עם הנאמן עו"ד יצחק יונגר - חלקם חשב שצריך לנסוע מיד לביתה של ברקת ולפגוש אותה. בסופו של דבר השחקנים התפזרו, אבל הם לא התכוונו לסגת מהרעיון לנסות לשנות את דעתה של הבעלים שהודיעה על עזיבה. הערב כאמור ערכו איתה שיחה ראשונה מאז הקרע העמוק.

למרות זאת, על אף שהפגישה נערכה ברוח טובה, בסביבת ברקת מעריכים שהיא לא תחזור לקבוצה. בין הדברים שברקת אמרה לשחקנים: "שברתם אותי כשהלכתם לעורך דין". השחקנים הסבירו לה שמטרת העבודה עם עורך דין היתה להבין את משמעויות הקיצוץ מבחינה משפטית, אך נראה שזה היה מאוחר מדי. על אף הסירוב המסתמן, שחקני הפועל באר שבע לא מתייאשים, והציעו לברקת לקבל את תוכנית הקיצוץ המקורית שלה. במהלך הפגישה השחקנים אמרו לברקת: "יש לנו רוב לתוכנית שהצעת, ואנחנו מוכנים לחזור אליה בכל רגע שתחליטי".

אלונה ברקת בעלים הפועל באר שבע. ברני ארדוב
יש דרך חזרה? ברקת/ברני ארדוב

ביום ראשון ברקת פרסמה הודעה דרמטית על עזיבת המועדון אחרי 14 שנה והעברת זכויות הניהול לנאמן, עו"ד יונגר. הצעד בו היא נקטה הגיע אחרי שהשחקנים סירבו לחתום על קיצוץ שכר עד תום העונה הבאה ועורך הדין שהם שכרו פרסם הודעה חריפה נגד הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully