וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע יקצצו 50 אחוז: "האמת יצאה לאור"

30.3.2020 / 20:19

נציגי השחקנים נפגשו עם הנאמן יונגר, שהצהיר: "אם לא היו מסכימים לקיצוץ של 50 אחוז, הם היו מוצאים לחל"ת". בהודעה שפרסמו כתבו: "חטפנו השמצות, בוז, השפלות וקללות"

באדיבות הפועל באר שבע

בווידאו: כשהפועל באר שבע חגגה יום הולדת 50 לאלונה ברקת

(עדכון ראשון: 19:42)

שחקני הפועל באר שבע יקצצו 50 אחוז משכרם מה-15 במרץ ועד תום העונה. לאחר החלטתה של אלונה ברקת לעזוב את הפועל באר שבע בעקבות סערת הקיצוץ, נציגי השחקנים הגיעו היום לסיכום עם עו"ד יצחק יונגר שמונה לנאמן של המועדון ובתום פגישה ארוכה, הצדדים הגיעו לסיכום.

חמשת השחקנים שזומנו למשרדו של יונגר הם בן שהר, בן ביטון, מרואן קבהא, לואי טהא והקפטן מיגל ויטור. כל החמישה, שהגיעו עם עו"ד רועי רוזן, היו גם אלה איתם שוחחה אלונה ברקת באופן אישי בשבוע שעבר.

שחקני הפועל באר שבע מיגל ויטור, בן שהר. קובי אליהו
הציגו הצעה משלהם. מיגל ויטור עם בן שהר/קובי אליהו
אינסטגרם מיגל ויטור. אינסטגרם מיגל ויטור, צילום מסך
השחקנים הבכירים פרסמו הודעה באינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם מיגל ויטור

בהודעה מטעם עו"ד יונגר, נכתב: "לאור הקפאת המשחקים, כאשר בשלב זה לא ניתן להעריך מתי יחודשו
המשחקים העונה אם בכלל, הירידה הצפויה בהכנסות בעונה הנוכחית ומתוך מטרה להבטיח את המשך הפעילות בעונת המשחקים הבאה, בתקציב מופחת, עו"ד יונגר הציע לשחקנים להסכים להפחתה בשכרם בעונה הנוכחית ב-50 אחוז ולא - הודיע להם עו"ד יונגר כי ייאלץ להוציא אותם לחל"ת".

אחרי הפגישה, כמה מהשחקנים הבכירים של הקבוצה פרסמו הודעה זהה בעמודי האינסטגרם שלהם. בין היתר נכתב: "אמרנו שברגע שידברו איתנו ושיקשיבו למה שיש לנו להגיד, בכבוד הראוי, נגיע להסכמה בקלות. כך בדיוק קרה. ביום רביעי בעלי המועדון ביקשה מאיתנו קיצוץ רוחבי של 30 אחוז עד סוף העונה הבאה. לאחר שביקשנו לדון בהצעה ולהבין אותה, נתקלנו בסירוב ואחרי זה חטפנו השמצות, בוז, השפלות, קללות ובעיקר הרבה שקרים בתקשורת ומהציבור.... אנחנו שמחים ומאושרים לעזור למועדון ובעיקר שהאמת יצאה לאור...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully