וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הקורונה: שחקני ברצלונה הסכימו לקצץ 70 אחוז ממשכורתם

הקפטן ליאונל מסי הודיע כי מלבד הקיצוץ, השחקנים אף יעזרו ליתר עובדי המועדון לשמור על משכורת רגילה. ויש גם ביקורת על ההנהלה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

משבר הקורונה משפיע גם על קבוצות הכדורגל הגדולות ביותר בעולם, ולאחר שיובנטוס היתה קבוצה הגדולה הראשונה שהודיעה על קיצוצים נרחבים במשכורות השחקנים, הצטרפה היום (שני) גם ברצלונה. הקפטן ליאונל מסי הודיע היום כי השחקנים הסכימו לקצץ 70 אחוז משכרם, ואף לתרום חלק מהמשכורת לאנשי המועדון - על מנת שאלה ימשיכו לקבל משכורת מלאה.

"הרבה נכתב ונאמר על המועדון בנוגע למשכורות השחקנים בתקופה הזו", כתב מסי. "קודם כל, אנחנו רוצים להבהיר שהרצון שלנו תמיד היה לקצץ במשכורת, כי כולנו מבינים שזה מצב יוצא דופן ואנחנו הראשונים שתמיד עזרו למועדון כשהתבקשנו. הרבה פעמים אפילו עשינו זאת ביוזמתנו שלנו, כשחשבנו שזה נחוץ".

מסי הוסיף וכתב: "לכן, זה שוב מפתיע אותנו ללמוד שאנשים מתוך המועדון בחנו אותנו תחת זכוכית מגדלת וניסו להוסיף לחץ למשהו שידענו שנעשה. למעשה, ההסכם עוכב למספר ימים פשוט בגלל שחיפשנו את הנוסחה לעזור למועדון ולעובדיו בתקופה הקשה".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, ג'ורדי אלבה חוגגים. AP
קיצוצים נרחבים. מסי/AP

"מבחינתנו, הגיע הזמן להודיע שמלבד קיצוץ של 70 אחוז במשכורת", כתב מסי, "נתרום גם לעובדי המועדון כדי שיוכלו לקבל 100 אחוז מהמשכורת שלהם כל עוד המצב הזה נמשך. אם לא דיברנו עד כה, זה רק בגלל שחיפשנו פתרונות שבאמת יעזרו לכולם, לאנשים שהכי הושפעו מהמצב. בקרוב מאוד כולנו נצא מזה, ונעשה את זה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully