וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הולך להיות מכוער: הפועל באר שבע ביום שאחרי אלונה ברקת

30.3.2020 / 10:20

הבעלים ביקשה מאסי רחמים לשמש כנאמן, אולם משזה סירב, עברה האחריות לעו"ד יצחק יונגר, בעל ניסיון בפירוק. על הפרק: סיכול החוזים של השחקנים. אחד מהם טען: "בסך הכל ביקשנו עוד פגישה עם אלונה, זו לא בקשה גדולה מדי וזו לא סיבה לפוצץ הכל"

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי

בווידאו: התגובות אחרי ניצחונה של הפועל באר שבע על מכבי חיפה בגביע

אופצית דוקטרינת סיכול החוזים העומדת לזכות הנאמן עו"ד יצחק יונגר שמונה על ידי אלונה ברקת לנהל את הפועל באר שבע, עלתה על השולחן של בעלת הקבוצה בשבוע שעבר, אבל היא דחתה אותה כתכנית פעולה. כפי שפורסם כאן אמש (ראשון), השחקנים עלולים למצוא את עצמם בסכנת ביטול החוזים שלהם אם הנאמן יילך למהלך של סיכול על פי סעיף 18 א' בחוק החוזים תרופות, המתייחס למקרה בו כוח עליון פוגע באפשרות של צד אחד לעמוד בהסכם עם הצד השני. לא ברור אם עו"ד יונגר יילך למהלך כל כך קיצוני, מה עוד שאין לגביו עדיין תקדימים משפטיים, אבל זו בהחלט אחת האופציות שעומדות בפניו ולהערכת גורמים המבינים בתחום ומכירים את המצב אליו נקלעה הפועל באר שבע, הסיפור בין הנאמן לשחקנים עומד להיות מכוער.

אמש נודע כי אלונה ברקת פנתה בתחילה למנכ"ל שלה ולאיש הנאמן עליה אסי רחמים והציעה לו להיות הנאמן והאיש שינהל את הקבוצה. הפנייה אל רחמים נעשתה כבר במוצ"ש, כאשר הבעלים הבינה שהתשובה של השחקנים למתווה הקיצוצים שלה תהיה שלילית. ברקת ביקשה שרחמים, אשר מכיר את המערכת טוב יותר מכל אחד אחר, יהיה האיש שינהל את הקבוצה במקומה, אבל בניגוד להסכמתו לפני שנה, בתקופה בה ברקת הלכה לבחירות, סירב הפעם שוער העבר לקחת על עצמו את ניהול הקבוצה - גם מכיוון שכעת האנרגיות שונות לחלוטין וגם בשל ההחלטה של ברקת, בניגוד ללפני שנה, לעזוב לגמרי בקיץ ולתת להפועל באר שבע להתקיים מההכנסות שלה.

רחמים צפוי להיפגש היום עם עו"ד יונגר לפגישת עבודה ראשונה ובתקופה הקרובה יעביר לו את כל החומרים ויעבוד לצדו, עד אשר יעזוב לגמרי. לא מן הנמנע שיונגר יציע בהמשך לרחמים להמשיך ולעבוד תחתיו במועדון.

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
הכל על הפרק/דני מרון

יונגר עדיין לא החליט באיזו טקטיקה יבחר לניהול המשבר אליו נקלעה הפועל באר שבע, אך הניסיון שיש לו בפירוק אמור לאפשר לו לצלוח את המצב, מה גם שהקבוצה מבירת הנגב לא במצב של חדלות פירעון וברקת אמורה להכניס עוד כסף בעונה הזו. בכל מקרה, אופציית החל"ת רלוונטית מאוד והשחקנים ישמעו בימים הקרובים מה הוחלט לגביהם.

מהצד של השחקנים, גם אמש, כמה שעות אחרי ההחלטה של הבעלים, לא נראה היה שקיימת חרטה גדולה על ההחלטה שלהם לא לקבל את תכנית הקיצוץ ל-15 חודשים. "בסך הכל ביקשנו עוד פגישה עם אלונה כדי לנהל משא ומתן על הקיצוץ בעונה הבאה", אמר אמש אחד מהם. "זו לא בקשה גדולה מדי וזו לא סיבה לפוצץ הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully