וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל באר שבע על העזיבה של ברקת: "רוצים להפוך אותנו לרעים בסיפור"

29.3.2020 / 17:10

שחקני הפועל באר שבע "מאוכזבים מההחלטה של ברקת", וטוענים: "אלונה החליטה לעזוב מועדון בגלל שנעלבה. זה לא רציני ולא התנהגות ראויה". יושב ראש המנהלת טוען ש"זו אבידה גדולה לכדורגל הישראלי", וביקר את השחקנים: "ראוי היה שיאמצו את התוכנית שפרסמה"

באדיבות הפועל באר שבע

בווידאו: כשהפועל באר שבע חגגה יום הולדת 50 לאלונה ברקת

דרמה גדולה בהפועל באר שבע, ובכדורגל הישראלי. אלונה ברקת הודיעה היום (ראשון) שהיא עוזבת את הפועל באר שבע על רקע המחלוקת על הקיצוץ. אחרי שהשחקנים סירבו לתוכנית החירום שהציעה, הבעלים הודיעה שתעביר את זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידי עו"ד יצחק יונגר. ברקת אמרה ש"זה יום עצוב, השחקנים לא הותירו לי אופציה אחרת. מודה למועדון על 14 שנים מופלאות".

זו הפעם השלישית שברקת מודיעה על עזיבה. הפעם הראשונה הייתה בתחילת דרכה, אחרי שאוהדים תקפו באלימות את המאמן גיא עזורי מהכביש. "החלטתי להחזיר את הקבוצה בסוף העונה. לאור מה שקרה, הגעתי למסקנה שאני לא יכולה להמשיך כך", הצהירה אז ברקת, "האירוע האחרון שלאחריו גיא עזורי החליט להתפטר, היה חצייה של קו אדום". מספר שבועות לאחר מכן היא חזרה בה, אחרי הבטחות שקיבלה מהאוהדים.

הפעם השנייה הייתה כשהכריזה על מעבר לפוליטיקה, והעבירה את זכויות הניהול לאסי רחמים המנכ"ל. אחרי שמפלגתה "הימין החדש" לא עברה את אחוז החסימה, ברקת חזרה למועדון. הפעם בסביבתה טוענים שההחלטה היא סופית.

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. ברני ארדוב
היא עוד תשוב? אלונה ברקת/ברני ארדוב

שחקנים בהפועל באר שבע הגיבו להחלטה שלה: "מאוכזבים מהצעד של אלונה. בסך הכל רצינו לשבת ולדבר על הקיצוץ בעונה הבאה. הסכמנו לקצץ העונה בדיוק כמו שחקני מכבי חיפה אבל בשום קבוצה לא ביקשו התחייבות לקיצוץ גם בעונה הבאה. רוצים להפוך אותו לאנשים הרעים בסיפור, אבל הסכמנו לקצץ העונה. אלונה החליטה לעזוב מועדון בגלל שנעלבה. זה לא רציני ולא התנהגות ראויה. היא לא חשבה מספיק על הצד שלנו. נכון שהיא הציעה 70 אחוז אבל למה להחליט מעכשיו לעוד חצי שנה. יש עוד הרבה זמן עד שנחזור לשחק כדורגל ואפשר להפוך את ההחלטה עם רצוו טוב של כולם".

עוד בוואלה!

נאמן הפועל באר שבע: "לומד את הסיפור. זו לא קבוצה בחדלות פרעון"

לכתבה המלאה

יושב ראש המנהלת ארז כלפון מסר בתגובה: "הצטערתי מאוד לשמוע את ההודעה של מועדון הכדורגל הפועל באר שבע על עזיבתה של אלונה ברקת. זו אבידה גדולה לכדורגל הישראלי ולהפועל באר שבע, במיוחד לאחר שהצעידה את המועדון להישגים ספורטיביים גדולים. כל העולם עובר כרגע משבר כלכלי בריאותי גדול, וראוי היה שהשחקנים היו מאמצים את התוכנית שפרסמה אלונה להצלת המועדון. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי על מנת שתחזור בה מהחלטתה".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הגיב להודעתה: "הופתעתי מאוד לקבל טלפון מנשיאת מועדון הפועל באר שבע גברת אלונה ברקת, שהודיעה לי על העברת הקבוצה לאחריותו של נאמן, זאת לאחר שלדבריה עשתה כל מאמץ לקדם תוכנית הבראה למועדון (בעקבות המשבר הכלכלי העולמי הקשה, שפוקד אותנו). לטענתה, לא זכתה לשיתוף פעולה מצד השחקנים. הצעתי את עזרתי בגישור בין הצדדים, אך לצערי נמסר לי שההחלטה שהתקבלה היא סופית ולא ניתנת לשינוי. צר לי מאוד על כך ועצוב לי. נצטרך, מיד לכשיחלוף משבר הקורונה, לבחון את ההשלכות לכך. כרגע, כולנו עסוקים בהצלת חיי אדם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully