וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלונה ברקת הודיעה על עזיבת הפועל באר שבע בעקבות המחלוקת על הקיצוץ

29.3.2020 / 15:05

מאיומים למעשים: אחרי שהשחקנים סירבו לתכנית החירום שהציעה, הבעלים הודיעה שתעביר את זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידי עו"ד יצחק יונגר. ברקת: "זה יום עצוב, השחקנים לא הותירו לי אופציה אחרת. מודה למועדון על 14 שנים מופלאות"

באדיבות הפועל באר שבע

בווידאו: כשהפועל באר שבע חגגה יום הולדת 50 לאלונה ברקת

ההודעה ממנו חששו אוהדי הפועל באר שבע הגיעה היום (ראשון), בה הכריזה הבעלים על עזיבת המועדון בעקבות חוסר הסכמתם של השחקנים לחתום על הסכם קיצוץ השכר שהגישה להם.

בהודעה נכתב: "אלונה ברקת הודיעה להנהלת מועדון הפועל באר שבע, בראשותו של אסי רחמים, כי היא מעבירה את כל זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידיו של עו"ד יצחק יונגר. ההחלטה התקבלה לאחר שהשחקנים סירבו לקצץ בשכרם, בכך דחו למעשה את תכנית החירום שגיבש המועדון להתמודדות עם משבר הקורונה. ברקת תעמוד בכל התחייבויותיה הכספיות עד גמר העונה הנוכחית. תוכנית החירום נועדה לתת מענה לקריסה הצפויה בהכנסות המועדון בעונה הבאה בשיעור של כ-50% ובהיקף כספי של מעל 20 מיליון שקלים. זאת בנוסף להפסדים כבדים שנגרמו כבר בעונה הנוכחית, כתוצאה משיתוק הפעילות בישראל.

במסגרת התכנית, אלונה ברקת התחייבה לספק רשת ביטחון בהיקף של 20 מיליון שקלים מכיסה לעונה הבאה. במקביל, להסכמה לקיצוץ של 30% בשכר השחקנים וביצוע קיצוץ רוחבי לכל עובדי המועדון מעתה ועד סוף העונה הבאה. כמו כן נקבע, כי שכרם של עובדים ושחקנים המשתכרים מתחת לשכר הממוצע, לא ייפגע. בהמשך ההודעה נכתב: "חשוב להדגיש, שבתכנית החירום יש סעיף המאפשר את הקטנת הקיצוץ בשכר העובדים והשחקנים, במסגרתו 30% מההכנסות העודפות יוחזרו לעובדי ושחקני המועדון. כך שמדובר בתכנית הוגנת ומאוזנת".

אלונה ברקת בעלי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
"מודה מכל הלב למועדון". אלונה ברקת/לירון מולדובן

ברקת אמרה בעקבות החלטתה: "זהו יום עצוב עבורי. עשיתי כמיטב יכולתי לגבש תכנית חירום מוסכמת להצלת המועדון, אך חוסר הסכמתם של השחקנים להצטרף לתכנית איננה מותירה לי אופציה אחרת. אני מודה מכל הלב למועדון, לאוהדים, למאמנים ולשחקנים על 14 שנים מופלאות ומאחלת למועדון הצלחה בהמשך הדרך".

יושב ראש המנהלת ארז כלפון מסר בתגובה: "הצטערתי מאוד לשמוע את ההודעה של מועדון הכדורגל הפועל ב"ש על עזיבתה של אלונה ברקת. זו אבידה גדולה לכדורגל הישראלי ולהפועל באר שבע, במיוחד לאחר שהצעידה את המועדון להישגים ספורטיביים גדולים. כל העולם עובר כרגע משבר כלכלי בריאותי גדול, וראוי היה שהשחקנים היו מאמצים את התוכנית שפרסמה אלונה להצלת המועדון. אני מתכוון לעשות כל שביכולתי על מנת שתחזור בה מהחלטתה".

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', הגיב להודעתה: "הופתעתי מאוד לקבל טלפון מנשיאת מועדון הפועל באר שבע גברת אלונה ברקת, שהודיעה לי על העברת הקבוצה לאחריותו של נאמן, זאת לאחר שלדבריה עשתה כל מאמץ לקדם תוכנית הבראה למועדון (בעקבות המשבר הכלכלי העולמי הקשה, שפוקד אותנו). לטענתה, לא זכתה לשיתוף פעולה מצד השחקנים. הצעתי את עזרתי בגישור בין הצדדים, אך לצערי נמסר לי שההחלטה שהתקבלה היא סופית ולא ניתנת לשינוי. צר לי מאוד על כך ועצוב לי! נצטרך, מיד לכשיחלוף משבר הקורונה, לבחון את ההשלכות לכך. כרגע, כולנו עסוקים בהצלת חיי אדם!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully