וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליו: "התמונות מספרד קשות, אני רק מתפלל שזה ייגמר"

המגן הספרדי של מכבי חיפה על התפשטות הקורונה במדינתו: "יש יותר ויותר מתים, עצוב לי מאוד. אנחנו מסתדרים פה טוב, אבל מודאגים ולא מצליחים ליהנות מחיפה בגלל הנגיף הזה"

באדיבות צ'ארון שרי

בווידאו: צ'ארון שרי באימון ביתי

מספר הקורבנות בספרד ממשיך לעלות בקצב מדאיג וכבר חצה את רף 4,000 מקרי המוות, וגם שחקן מכבי חיפה ליו מתעדכן מביתו בישראל ומוטרד מהדיווחים. "המצב בספרד חמור מאוד, התמונות משם קשות", אמר המגן הספרדי לאתר הרשמי של הירוקים. "יש יותר ויותר מתים, וזה לא נגמר. עצוב לי מאוד על מה שקורה במדינה שלי, זה לא ייאמן. אני מודאג מאוד ומתפלל שזה ייגמר".

ליו, שחקן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מודאג מאוד. ליו/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

על משפחתו סיפר: "המשפחה שלי בסדר. באליקנטה, באזור בו הם גרים, עדיין לא היה מקרה. הם סגורים בבית מאז 14 במרץ ואני בקשר יומיומי איתם. כולנו מודאגים, המצב לא קל. אנחנו פה בישראל מסתדרים טוב, המועדון דואג לי לכל ומטפלים בכל דבר שאני צריך".

ליו מתאושש מקרע במפשעה לאחר שנפצע בחימום לפני המשחק מול הפועל חדרה בחודש פברואר. על מצבו אמר: "אני כל בוקר מתאמן בכפר גלים או בבית, כמעט התאוששתי לגמרי מהפציעה. אשתי והבת שלי לא עוזבות את הבית. אנחנו שמחים שאנחנו פה, אבל מצטערים מאוד על הנעשה בספרד ולא מצליחים ליהנות מחיפה בגלל הנגיף הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully