וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התקרבות בין הצדדים, "כולם רוצים להסתדר"

28.3.2020 / 21:20

עו"ד רועי רוזן המייצג את השחקנים, נפגש עם הבעלים איציק ניסנוב ובין הצדדים נרשמה התקרבות, בתקווה להביא מתווה קיצוץ מוסכם

צילום: דוברות הפועל תל אביב

בווידאו: אימון הפועל תל אביב בתחילת משבר הקורונה

עורך הדין רועי רוזן, שמונה על ידי שחקני הפועל תל אביב לייצג אותם מול הנהלת המועדון, נפגש הערב (שבת) עם אחד מהבעלים איציק ניסנוב, במטרה לפתור את המחלוקות בנוגע לקיצוץ בשכר. הפערים בין הצדדים היו גדולים, אבל לאחר כמה ימים של נתק נרשמה התקרבות לאחר פגישה חיובית. שני הצדדים הגדירו את הפגישה כטובה והבהירו כי יש רצון אמיתי להסתדר. כעת רוזן ידבר עם השחקנים, ניסנוב עם שותפיו וכולם ינסו לייצר מתווה בימים הקרובים ולמנוע את ההוצאה לחל"ת.

שרון ניסנוב עם איציק ניסנוב בעלי הפועל תל אביב. דני מרון
פגישה טובה. האחים ניסנוב/דני מרון

כזכור, שחקני הקבוצה הבהירו אתמול כי יהיו מוכנים לכל מתווה שסוכם באחד המועדונים הגדולים ואפילו ליותר מכך, אך הסגל הישראלי מראה סולידריות עם השחקנים הבכירים, קרי אוראל דגני, עומרי אלטמן ומאור בוזגלו, שנדרשו לקצץ סכומים של 70 אחוזים משכר הברוטו שלהם ובעקבות זאת פוצצו את המשא ומתן.

שחקנים בקבוצה אמרו לפני הפגישה הערב: "אם נחזור להסכם הראשון, עליו כבר מחר אפשר לחתום. הבכירים נפגעים יותר מכולם בחל"ת, ועדיין הם מובילים את זה שלא נחתום על הסכם שלא יהיה הוגן. בחודשים האחרונים הייתה אווירה כל כך טובה במועדון. אסור לחזור ליחסים שהיו לפני כן, במיוחד עם השחקנים המובילים. זה מה שריסק את הקבוצה".

(עדכון ראשון: 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully