וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגיעה לסיכום על קיצוץ בשכר השחקנים: 31 אחוזים לשלושה חודשים

27.3.2020 / 17:02

ההנהלת המועדון והשחקנים סיכמו על הקיצוץ, חלק מהסכום יועבר לנצרכים לקראת פסח. יעקב שחר: "מודה לכולם על ההבנה שהושגה, ומאוד גאה על הדרך". דולב חזיזה: "אין לי ספק" שאפשר לקחת אליפות השנה

באדיבות צ'ארון שרי

מכבי חיפה הודיעה היום (שישי) כי המועדון הגיע לסיכום על קיצוץ בשכר השחקנים על רקע משבר הקורונה. המועדון והשחקנים הסכימו על קיצוץ של 31 אחוזים לשלושה חודשים וכי חלק מהסכום יועבר לנצרכים לקראת חג הפסח

מהקבוצה נמסר: "במועדון הוחלט בהסכמה על קיזוז של 31 אחוז משכר השחקנים והצוות המקצועי. הקיזוז יחול על החודשים מרץ, אפריל ומאי 2020. עוד הוחלט כי 2 אחוזים מהסכום הכולל, ייתרם בשם השחקנים, הצוות והמועדון עבור נצרכים לקראת חג הפסח.

"במקביל עובדי מנהלה ומחלקת הנוער יצאו לחל"ת וחלק נוסף של עובדים קיצץ בשכרו".

יעקב שחר בעלים מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
יש סיכום. שחר/יוסי ציפקיס

נשיא המועדון יעקב שחר אמר לאתר הרשמי: "אני מודה לכולם על ההבנה שהושגה ומאוד גאה על הדרך. יישר כח! בהזדמנות זו אבקש מכולם: שחקנים, עובדי מועדון ואוהדים יקרים שלנו, שמרו על עצמכם, הישמעו להוראות. אני מאחל לכל בית ישראל בריאות וחג חירות שמח".

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "עובדי המועדון, השחקנים והצוות, נרתמו כולם, ללא סייג לנוכח המציאות. אנו מודים להם וגאים לראות כמה המועדון חשוב עבורם ויקר להם. בתפילה כי נשוב כולנו במהרה למגרשי הכדורגל".

נטע לביא אמר בשם השחקנים: "כולנו עדים וערים למתרחש. נכפתה עלינו מציאות לא פשוטה ומורכבת. מציאות שמחייבת את כולנו, כל השחקנים, להפגין אחריות והבנה כלפי המועדון שלנו. החלטנו שיש לתת כתף בעת הזו לטובת המועדון היקר שלנו. אנו עושים זאת מתוך הבנה והערכה למקום הזה. במקביל לקיצוץ בשכר, החלטנו במשותף עם המועדון לתרום חלק מהכסף לנזקקים לקראת חג הפסח. כולנו תקווה שימים אלו יחלפו במהרה ונשוב לעשות את הדבר שהכי חשוב לנו, לשחק כדורגל. בכדי שזה יקרה, הישמעו להנחיות והישארו בבתים, רק ככה נשוב למגרשים במהרה. תודה לבעלים, להנהלה ולארגון השחקנים על הדרך והרצון הטוב. חג שמח ומחכים כבר לראות אתכם במגרשים".

עוד בוואלה!

צ'ארון שרי: "בהולנד מפחיד יותר, ישראל יודעת לטפל במצב"

לכתבה המלאה
דולב חזיזה, מכבי חיפה. חשבון האינסטגרם של דולב חזיזה, צילום מסך
דולב חזיזה, מכבי חיפה/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של דולב חזיזה

עוד במכבי חיפה: דולב חזיזה ערך היום באינסטגרם שיחה עם עוקביו וענה על שאלות. חזיזה נשאל איזה שיר אוהדים הוא הכי אוהב וענה "משתגע, הדופק עולה". הוא נשאל מה דעתו על הקהל וענה: "קהל מדהים תומך בטוב וברע, מאחל לנו עוד הרבה שנים ביחד". חזיזה נשאל "מחזור סיום, משחק אליפות, הכל תלוי בנו, צריכים רק לנצח, התוצאה 0:0, פנדל בדקה 90, אתה ניגש לבעוט?". חזיזה ענה בלי להסס: "מחכה לרגעים כאלה". עוד נשאל מי לדעתו מצטיין העונה בקבוצה, וענה: "המצטיין שלי הוא נטע לביא". כשנשאל האם הוא מאמין שאפשרי לקחת אליפות ענה: "אין לי ספק!".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully