וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ארון שרי: "בהולנד מפחיד יותר, ישראל יודעת לטפל במצב"

25.3.2020 / 19:02

קשר מכבי חיפה שומר על כושר במרפסת ומרוצה שנשאר בישראל: "אנחנו מרגישים פה טוב, הרשויות שולטות במצב. לשמחתי אני חלק ממועדון שיודע לדאוג לאנשים שלו ומרגיע אותם"

באדיבות צ'ארון שרי

בימים בהם רוב הקבוצות עסוקות בדיוני קיצוצים וחל"ת מול השחקנים, נדמה שמי שנמצאים במצב המוזר ביותר הם השחקנים הזרים. בעוד הישראלים נמצאים קרוב למשפחותיהם ונעזרים במקרה הצורך במוסד לביטוח הלאומי, השחקנים הזרים מצויים בקשר טלפוני בלבד עם קרוביהם ועתידם לוט בערפל.

אחד מהזרים הכי מסקרנים העונה ואולי המצטיין הוא צ'ארון שרי. ההולנדי שהפך לאחד השחקנים האהובים ביציעים של אוהדי מכבי חיפה עדיין נמצא בארץ ועורך אימונים אישיים לפי תכנית עבודה מסודרת שקיבל. במקביל הוא מצוי בקשר עם בני משפחתו בהולנד וחושש מאוד לעתידם, אך מנסה לשמור על אופטימיות.

ככה שרי שומר על כושר

באדיבות צ'ארון שרי

איך התחושה להיות פתאום סגור בבית?

"ברור שהמצב לא פשוט. אני מתמקד ומשתדל לשמור על כושר במגבלות לא פשוטות. קיבלנו תכנית יומית מקצועית מהמועדון לשמור על כושר ותזונה. אני עושה בעיקר תרגילי ליבה וכן רץ בחוץ, אבל לא קרוב לאנשים".

מדאיג אותך להיות בארץ, כשחלק גדול מהמשפחה בהולנד?

"כמובן, אנחנו מאוד זהירים, אבל כאן בישראל הרשויות שולטות במצב טוב מאוד, ואני שמח שאני כאן".

לפי מה שאתה מבין, יש הבדל בטיפול במגפה בין הולנד לישראל?

"בהחלט. בהולנד יותר מפחיד בעיקר בשל כמות המתים מדי יום".

מה אתה עושה כדי לשמור על שפיות?

"האמת שאנחנו מרגישים טוב בבית, גם אשתי והילדים. אנחנו יוצאים לפעמים למשך כחצי שעה לנשום קצת אוויר, אבל רק במקומות שבהם אין אנשים בסביבה".

עוד בוואלה!

"שחקנים שלא יתיישרו ייתקלו בבעלים שיזרקו הכול"

לכתבה המלאה
יאניק וילדסחוט שחקן מכבי חיפה עם צ'ארון שרי. לילך וייס רוזנברג
"כמובן שפעלו נכון כשעצרו את הליגות". שרי/לילך וייס רוזנברג

יש לא מעט שחקנים שהתבטאו נגד סגירת הליגה. מה הדעה שלך?

"אני כמובן חושב שפעלו נכון. אתה רואה את כמות האנשים המתים, החולים והגוססים מסביב לעולם, מדובר באירוע גדול. חייבים להיות זהירים ולחשוב מה הכי טוב בתקופה זו. כלומר אני חושב שהחיים והבריאות הם מעל הכל, גם מעל הכדורגל".

יצאתם לפגרה הכפויה אחרי הפסד והדחה מהגביע. תוכלו לתקן אם וכאשר הליגה תתחדש?

"כמובן. אנחנו מרגישים רע מאוד בגלל ההפסד בגביע, אבל בגלל זה אנחנו רעבים יותר ומחכים להמשיך את המשחקים ולהראות למועדון ולאוהדים שאנחנו חזקים יותר מבעבר".

מי השחקן שלקח את המשבר בצורה הקשה ביותר?

"שאלה קשה. אני מניח שכולם חוששים, אבל למזלנו אנחנו חלק ממועדון שדואג לנו להכל ומרגיע אותנו. כל האנשים במועדון, מיענקל'ה, אסף, מרקו, רפי - כולם למען השחקנים. ובנוסף אנחנו בישראל שהיא מדינה שמטפלת במצב. אז פה יותר רגוע ממקומות אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully