וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקנים שלא יתיישרו ייתקלו בבעלים שיזרקו הכול"

תוכנית החירום של באר שבע וההקלטה של בוזגלו ("לא נגיד אמן לכל מה שבעלים אומרים") גרמו לאנשי כדורגל בכירים להגיב: "כל שחקן שם צריך לנשק לאלונה את הרגליים. בוזגלו לא מבין איפה הוא חי, הבעלים מעולם לא קיבלו מכה כזאת". משה חוגג איים: "הליגה כולה יכולה לקרוס"

בית"ר ירושלים

בווידאו: שחקני בית"ר ירושלים בקליפ קורונה

כמעט במקביל להודעת הפועל באר שבע על קיצוץ בשכר של 30% עד לתום העונה הבאה, דלפה ההקלטה בה מאור בוזגלו קורא לשחקנים להקים ארגון חדש, על מנת להתמודד עם בעלי הקבוצות והגזירות שהם מטילים בעקבות משבר הקורונה. שני האירועים הללו מעסיקים את כל אנשי הכדורגל הישראלי בשעות האחרונות.

גורם בכיר בכדורגל אמר היום: "בוזגלו כנראה לא יודע איפה הוא חי. לאחים ניסנוב יש עסקי יהלומים שלא זזים ולא יזוזו בתקופה הקרובה, הם לא יוכלו לסייע להפועל ולא רק הם - אייל סגל עם "קשרי תעופה" במצב קשה, ברק אברמוב עם ג'פאניקה, חוגג עם העסקים שלו, ג'קי בן זקן, גם מיטש ויענקל'ה שחר נפגעו ויעשו צעדים בהמשך וזו רק תחילת המשבר. כבר עכשיו ברור שלפחות בעונה הבאה יהיו קיצוצים גבוהים מאוד בכל הכדורגל".

משחק בסמי עופר בין מכבי חיפה לבין הפועל באר שבע, מרץ 2020. שלמה וייס, מערכת וואלה!
"הרבה בעלים נפגעו וזו רק תחילת המשבר. כבר עכשיו ברור שלפחות בעונה הבאה יהיו קיצוצים גבוהים מאוד בכל הכדורגל"/מערכת וואלה!, שלמה וייס

אחד מבעלי הקבוצות הוסיף: "כל הכבוד לאלונה ברקת שסגרה תכנית שתכלול גם את העונה הבאה וחתכה רק 30%. כל שחקן שם צריך לנשק לה את הרגליים, כי זה יגיע למספרים הרבה יותר גבוהים. הספונסרים בורחים, לא יהיה כסף מזכויות שידור, מחלקות הנוער יקוצצו, אנשים ישמרו על הכסף שלהם לאוכל ולא יקנו מנויים וכרטיסים. ההכנסות לא יירדו בחצי, הן יירדו ב-70%. כל שחקן שיוכל לחיות בכבוד מהמשכורת שלו בעונה הבאה צריך להגיד תודה עד יעבור זעם".

לאותו בעלים יש מסר ברור ונוקב: "הכדורגל יכול להגיע לפשיטת רגל מכלום. שתבינו, שחקנים שלא יתיישרו ייתקלו בבעלים שיזרקו הכול וילכו. עם כל הכבוד לכדורגל, כולם הרבה יותר מוטרדים מהעסקים שלהם. מכה כזאת הם מעולם לא קיבלו ולא יודעים איך לצאת מזה. צריכים להגיד תודה על כל בעלים שנשאר ומוכן להביא כסף כדי לתפעל מועדון, זה מצב חירום שבו כולם צריכים להירתם, לפחות עד סוף העונה הבאה".

גם משה חוגג, בעלי בית"ר ירושלים, הוסיף איום: "שחקנים צריכים לנהוג בהגינות ולא להתעלם ממה שקורה בעולם, אחרת הליגה כולה תקרוס. אני גאה בהתנהלות ובהתנהגות הבוגרת של השחקנים שלנו בעת הזו שמשמשים דוגמה".

אגב, משיחות עם שחקנים מתברר כי אין גב אמיתי לצעדים אותם רוצה בוזגלו לעשות ואף הגדירו את דבריו כ"לא רלוונטיים. אם היו מציעים לקצץ לו 20% לא הייתה ההודעה הזאת". יחד עם זאת, שחקנים בקבוצות כן רוצים לקחת יועצים משפטיים כדי לנהל את המגעים מול המועדונים בצורה מסודרת, ואף אמרו: "יש פה מקום לשיחות ומו"מ. שני הצדדים צריכים להגיע להבנות, אבל ברור שזה לא מצב רגיל וצריך בעיקר לדאוג לאלה שמקבלים משכורות שבקושי גומרים איתן את החודש".

עוד בוואלה!

מאור בוזגלו: "לא יכול להיות שנגיד אמן לכל מה שבעלי הקבוצות אומרים"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully