וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: כל הישראלים הסכימו לחתום, פלומן וקונטה עדיין מסרבים

28.3.2020 / 16:50

הישראלים בסגל יחתמו על מתווה הקיצוץ. מוחמד וגרסיה ביקשו עוד כמה ימים לבדיקות והצרפתים עדיין בשלהם: "בכל מקרה לא נחתום על 30 אחוז". בבית"ר הבהירו: "בסוף כולם יסכימו. מי שלא, יצטער על כך"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

אתמול בבוקר (שישי) הגישה בית"ר ירושלים לשחקניה את מסמך הקיצוצים המעודכן, ולאחר שיחות של הקפטן עידן ורד ושחקנים בכירים עם כל השחקנים, כולם מסכימים למתווה ואמורים להגיש את המסמך חתום כבר מחר. חלק מהשחקנים שלחו את המסמך אתמול לעורך דינם לקבל עוד חוות דעת, אך בשורה התחתונה, כל הישראלים בסגל מאשרים את המתווה ויחתמו עליו.

בנוגע לזרים, הדברים יתבררו רק מחר. ליוואי גרסיה ועלי מוחמד לא רוצים להערים קשיים, אך ביקשו לשלוח את המסמך לעורכי דין בארצם כדי לקבל חוות דעת נוספת. ההערכה שהשניים יסכימו לחתום במהלך הימים הקרובים. דיוגו וראדסקה כבר הסכים להיענות לכל מתווה עליו יחתמו השחקנים הבכירים.

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ערך שיחות עם יתר השחקנים. עידן ורד/ברני ארדוב

לגבי אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה, השניים ממשיכים בחוסר הרצון לנהל שיחות בנושא. השניים אמרו שישלחו את ההסכם לעורכי דינם בצרפת, אבל בשיחות סגורות הוסיפו: "מי אמר שנהיה פה בשנה הבאה? בסך הכול שלוש משכורות, למה להוריד לנו סכום כזה? ל-30 אחוזים לא נסכים בכל מקרה". בבית"ר אמרו על כך: "בסוף כולם יסכימו. מי שלא יסכים, יצטער על כך. גם לנו יש כלים להתמודד עם זה, כולל בהיבט המשפטי".

הסיפור סביב קונטה ופלומן הוא שהשניים היו שמחים לקבל שחרור ואת הכרטיס ביד, אלא שבבית"ר אפילו לא שוקלים לעשות זאת. אגב, בית"ר יכולה לקצץ משכרם של השניים 30 אחוזים גם ללא הסכמתם והם יכולים לתבוע את ההפרש, אך אין זאת עילה מספקת בכדי לקבל שחרור. הערב ומחר ינסו בבית"ר לערוך שיחה נוספת עם השניים, גם דרך נציגיהם, בתקוה שניתן יהיה לגרום לשינוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully