וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני הפועל באר שבע לא מתקפלים, ז'וזואה זעם, אלונה ברקת פגועה

28.3.2020 / 11:07

עדיין סוער בבירת הנגב: השחקנים עומדים מאחורי המכתב שהפיצו ורוצים להיפגש עם הבעלים כדי להפחית או לבטל את הקיצוץ. הקשר שלא מוכן לקצץ מחוזהו גם לעונה הנוכחית עזב בהפגנתיות את קבוצת הווטסאפ שהוקמה כדי לדון בסוגיה, חבריו לא הופתעו מהתנהגותו

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

בזמן שבהפועל באר שבע מתכוונים לחכות עד מחר (ראשון) כדי לקבל תשובה רשמית מהשחקנים על תכנית הקיצוצים של אלונה ברקת, כמה מהם טענו כי המכתב אשר שלח אתמול עורך הדין רועי רוזן, אותו שכרו לייצג אותם בימים אלה, הוא למעשה התשובה שלהם - והגישה לא צפויה להשתנות משמעותית.

השחקנים מתעקשים לפגוש שוב את ברקת ולהיכנס למשא ומתן ברוח טובה על מנת להפחית או לבטל לגמרי את הקיצוץ בעונה הבאה. "עם כל הכבוד, זה לא מתקבל על הדעת", נכתב אמש במכתב. "אנו מקווים שיתנהל שיח ענייני בין הצדדים, מהר ככל האפשר. דברים מהסוג הזה, עם כל הכבוד, לא יכולים להתנהל במעמד צד אחד".

מי שנחשב ללוחמני ביותר מבין השחקנים הוא ז'וזואה. מתברר כי לא רק שהקשר הפורטוגלי אינו מוכן לדבר על קיצוץ בעונה הבאה - הוא אפילו לא מוכן להסכים לקיצוץ של 30 אחוז עד תום העונה הנוכחית. כצעד הפגנתי אף עזב את קבוצת הווטסאפ שהוקמה על ידי השחקנים בשיתוף עורך הדין רועי רוזן כדי שתהווה במה לדיונים בסוגיה הבוערת.

ז'וזואה אמנם הפך לשחקן מוביל ואחד המוערכים בקרב האוהדים, אולם עבור מספר שחקנים הצעד שלו לא היה מפתיע משום שלטענתם, הפורטוגלי תמיד התנהל בצורה עצמאית ולעתים קיצונית.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע מול דור מלול שחקן הפועל חיפה. דני מרון
לא מוכן לקצץ, גם לא העונה. ז'וזואה/דני מרון

התגובות של השחקנים, ובעיקר המכתב מרוזן, משפיעים לרעה על ברקת, שלקחה את הנושא בצורה אישית ולא מנתקת את עצמה מעניינים שבין עובד למעביד. בסביבתה מספרים שהבעלים פגועה מאוד, הן מעצם העובדה שהשחקנים שכרו ייעוץ משפטי, ועל אחת כמה וכמה בשל ההתבטאויות של חלקם בעילום שם בכלי התקשורת.

גורמים אחרים במועדון, ביניהם המנכ"ל אסי רחמים ושני הסמנכ"לים עידו בר נתן וניר כץ, העמידו את עצמם במהלך סוף השבוע לטובת שיחות אישיות עם שחקנים על מנת להסביר להם שאין מנוס מהתכנית של ברקת. רחמים עדיין מנסה להפוך את עמדת השחקנים ולגרום להם להבין שברקת הבטיחה להם, כפי שאמר אתמול בוואלה! ספורט, "ודאות בתקופה של חוסר ודאות מוחלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully