וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "אלונה נתנה לנו ודאות בתקופה של חוסר ודאות מוחלט"

27.3.2020 / 7:47

בהפועל באר שבע עדיין סוערות הרוחות. במועדון ממתינים לתשובת השחקנים בנוגע למתווה, המנכ"ל מבהיר: "לא יהיה גל של שחרורי שחקנים בקיץ. המטרה היא להבריא את המועדון אחרי המשבר"

באדיבות צ'ארון שרי

בווידאו: צ'ארון שרי מתאמן במרפסת

גם הבוקר (שישי), 48 שעות אחרי שהציגה בפניהם את תכנית הקיצוץ שלה, אלונה ברקת לא יכולה לסמן התקרבות בינה לבין שחקני הפועל באר שבע. אתמול המשיכו השחקנים להתבצר בעמדות שלהם ויש ביניהם כאלה שהיו גם קיצוניים לגבי קיצוץ של 30 אחוז העונה, למרות שמדובר רק במספר בודד של שחקנים שחלקם זרים. מרבית השחקנים בקבוצה מוכנים לקיצוץ העונה, אבל עומדים על כך שבשלב הזה אין מקום להוריד 30 אחוז מחוזיהם בעונה הבאה.

ברקת נתנה לשחקנים זמן עד יום ראשון בצהריים לקבל החלטה קולקטיבית ולמסור לה אותה בתקווה שתהיה הסכמה. מבחינתה אין מקום למשא ומתן על המספרים. גורמים במועדון מתכוונים לקיים שיחות במהלך סוף השבוע עם כמה שיותר שחקנים על מנת להסביר להם שהצעד המתבקש והנכון הוא להסכים למה שברקת מציעה ובצד זה גם להחזיק אצבעות שהיא אכן תוכל לעמוד בהסכם הזה ולשלם בעונה הבאה 70 אחוז מחוזי השחקנים מכיוון ששום דבר לא ודאי.

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע עם אסי רחמים. לירון מולדובן
"השכל הישר חייב להבין זאת". ברקת ורחמים/לירון מולדובן

המנכ"ל אסי רחמים הבהיר אמש כי הוא זמין לכל שחקן שרוצה לשוחח איתו בטלפון ולשאול שאלות במהלך סוף השבוע וכל זאת כדי שהשחקנים לא יבואו ביום ראשון עם תשובה שלילית שעלולה להוביל לצעדים קיצוניים מצד ברקת. "היה לי ברור בתום הפגישה שערכנו עם השחקנים שיהיו מספר דעות, אבל בוא נראה מה תהיה תשובתם עד יום ראשון", אמר אמש רחמים. "אני מבין שיש כאלה שמתלבטים, יש כאלה בין לבין, יש כאלה מתונים ויש כאלה קיצוניים. אני מקווה שהשכל הישר והשלמת המצב ינצחו בסופו של דבר".

רחמים הוסיף: "אלונה היתה מאוד ברורה מלכתחילה. כשאתה שומע בשיחה את אלונה אומרת את הדברים מהלב ומסבירה שאין אחד במשק שיכול לתת ודאות של 70 אחוז ל-15 החודשים הקרובים, אתה מבין שיש לנו עסק עם משבר ענק כמוהו לא חווינו. אנחנו לא יודעים מה קצה המשבר ומה יהיו תופעות הלוואי שלו. אלונה הציעה רשת ביטחון, שקט, ודאות תעסוקתית. לא אנחנו עוזרים לה, אלא היא עוזרת לנו".

רחמים הבהיר אמש שהשחקנים אשר שכרו את שירותיו של עורך הדין רועי רוזן לא יוכלו להוביל את ברקת לשולחן המשא ומתן כפי שהם מנסים לעשות. "אין סיכוי שיהיה משא ומתן. אי אפשר להתחיל לדון בזה ולפתוח את זה. תאמין לי שהפועל באר שבע עבדה על התכנית הזו עשרה ימים. בשבוע שעבר בכל יום נסעתי לתל אביב לשבת עם רואי החשבון של אלונה ואלי ברקת על המספרים. התכנית הזו לא נשלפה משום מקום כלאחר יד. נעשו כאן חישובים על חישובים מתוך הבנה שהספונסרים יירדו, מכירת הכרטיסים תרד כי לאנשים יהיה פחות כסף, המענקים מאופ"א יירדו. הכל ייחתך. הרעיון בתכנית ההבראה הזו זה שהמועדון ימשיך להיאבק על תארים, לא יהיה גל של שחרורי שחקנים בקיץ. כל המטרה היא להבריא את המועדון אחרי המשבר הזה ואם אלונה נותנת רשת ביטחון כזו, צריך לקחת את זה בשתי ידיים".

עוד אמר רחמים: "אני מקווה שהמסר יעבור. במצב הזה אין לנו ברירה אלא לאחד כוחות ולהבין את גודל השעה וגודל ההזדמנות. כשבאה בעלים ונותנת לנו ודאות בחוסר ודאות מוחלט, חייבים לקחת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully