וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "לארגון השחקנים אין השפעה. הסכמתי לקצץ 50 אחוז"

25.3.2020 / 19:32

קשר הפועל תל אביב ניסה להבהיר את התמונה אחרי הסערה: "אני דואג לצעירים. קיבלתי מבול טלפונים משחקנים מבולבלים"

באדיבות צ'ארון שרי

בווידאו: צ'ארון שרי מתאמן במרפסת

אחרי הסערה שיצרה ההקלטה שלו מוקדם יותר היום (רביעי), מאור בוזגלו פרסם בשעות הערב הבהרה לדבריו. מוקדם יותר פורסמה הודעה מוקלטת שקשר הפועל תל אביב שלח לשחקנים אחרים בליגת העל ובה הוא מציע להקים ארגון שחקנים חדש - זאת בצל דרישות הקיצוץ ואיומי ההוצאה לחל"ת של בעלי מועדונים.

הדברים של הקשר עוררו הדים בכדורגל המקומי וגורם בכיר אמר היום: "בוזגלו כנראה לא יודע איפה הוא חי. לאחים ניסנוב יש עסקי יהלומים שלא זזים ולא יזוזו בתקופה הקרובה, הם לא יוכלו לסייע להפועל ולא רק הם".

הערב כאמור בוזגלו פרסם תגובה לסערה בחשבון האינסטגרם שלו. רבים מחבריו להפועל תל אביב מיהרו לתמוך בו בתגובות לפוסט ואחר כך העלו לסטורי שלהם תגובות זהות עם הכיתוב: "שלא יעשו ממכם צחוק, לכל מטבע יש שני צדדים. בריאות לכולם".

מאור בוזגלו שחקן הפועל תל אביב. סוכנות ג'יני
"אין לי בעיה לשמש מטרה". בוזגלו/סוכנות ג'יני

בוזגלו כתב הערב:

"‎כנראה שהשם בוזגלו הוא מתכון לכותרות וכבר התרגלתי. אז במקום לתת לי פרשנות אסביר בדיוק את הסיטואציה. בימים קשוחים כאלה אין שום גוף אמיתי שמגן על שחקני ושחקניות הכדורגל בישראל. ארגון השחקנים? הייתי יו"ר ארגון השחקנים ועזבתי את התפקיד אחרי ימים ספורים, כי הבנתי שאין להם השפעה על כלום, הם לא עושים שום דבר עבור השחקנים בישראל.

"אני זה שהייתי בשיח עם ההנהלה יחד עם דגני ואלטמן כדי שהשחקנים יקצצו, אני זה שקיבלתי מבול של טלפונים משחקנים מבולבלים שארים את הכפפה ואין לי שום בעיה להיות מטרה. התקופה היא קשה עבור כולם והדאגה שלי לשחקנים בישראל היא לא לכאן ועכשיו, אלא מה יקרה כשהכל יחזור לשגרה. הקבוצות מגובות בסוללות עורכי דין ויכולות לעשות מה שהן רוצות, אנחנו השחקנים, לא!

"והדאגה היא יותר לשחקני הדור הצעיר שיקלעו לסיטואציה לא פשוטה וביננו? בלי שחקנים, אין ממש כדורגל. הכי קל להשמיץ אותי בתקשורת, אני יודע שזה מביא כניסות לאתרים!... לא מעניין. יש לי הערכה גדולה לכל בעלי הקבוצות בישראל שמוציאים מכיסם הפרטי ובתקופה זו הכל קורס כמו מגדל קלפים !! לא הסכמתי לקיצוץ?? בוודאי שהסכמנו בהבנה לקצץ 50 אחוז ובכל זאת זה לא צלח!

"לשחקנים מגיע ההדרכה המתאימה, את עורכי הדין הממולחים ואת האופציה לדעת מה יקרה הלאה. בסופו של יום, כל השחקנים בכל הקבוצות רוצים לשמור על הפרנסה שלהם. אני מציע לגלות סובלנות ואפילו לשמוע את ההקלטה שוב ושוב - המטרה היא אחת: גוף שיגן על שחקני הכדורגל כמו בכל ליגה מתוקנת באירופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully