וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי רחמים: "יום עצוב להפועל באר שבע, תם פרק חשוב". הנאמן: "זו לא קבוצה בחדלות פרעון"

29.3.2020 / 17:39

אחרי שברקת העבירה את זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידי עו"ד יצחק יונגר, הוא הבהיר: "לא יכול להצהיר שאני שולח את השחקנים לחל"ת". המנכ"ל רחמים: "מאכזב שהתוכנית לא זכתה להסכמה של כולם"

באדיבות הפועל באר שבע

דרמה גדולה נרשמה היום (ראשון) בהפועל באר שבע, כשבעלי הקבוצה אלונה ברקת הודיעה שהיא עוזבת את המועדון על רקע המחלוקתעם שחקני הקבוצה על הקיצוץ. אחרי שהשחקנים סירבו לתוכנית החירום שהציעה, ברקת הודיעה שתעביר את זכויות הניהול של המועדון לנאמנות בידי עו"ד יצחק יונגר. ברקת אמרה ש"זה יום עצוב, השחקנים לא הותירו לי אופציה אחרת. מודה למועדון על 14 שנים מופלאות".

אלונה ברקת הבעלים של הפועל באר שבע עם אסי רחמים. לירון מולדובן
הסיפור רק מתחיל. ברקת ורחמים/לירון מולדובן
עו"ד יצחק יונגר, הנאמן של הפועל באר שבע. באדיבות המצולמים
"לא יכול לדעת מה הצעד הבא שאעשה". יונגר/באדיבות המצולמים

עו"ד יונגר התייחס היום לאתגר שניצב בפניו: "הייתי בעבר מפרק הפועל פתח תקוה והפועל חיפה, זה לא אותו מקרה. בעבר הייתי מפרק מטעם בית המשפט. זו לא אותה סיטואציה. זו לא חברה שהיא חדלת פרעון. אני צריך ללמוד את הנתונים.

"אני בקשר עם אסי רחמים ולומד את העסק. כרגע אני לא יכול לדעת מה הצעד הבא שאעשה ולא יכול להצהיר שאני שולח את השחקנים לחל"ת. כשיהיה לי מה לומר, אני אודיע. אני עוד לומד את העסק. הכל חדש מבחינתי. למעשה מהשעות האחרונות. אין לי עדיין החלטות כי אני לומד הכל".

עוד בוואלה!

אלונה ברקת עזבה בפעם השלישית. דנילוביץ': "נמסר לי שההחלטה היא סופית"

לכתבה המלאה
מנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים. קובי אליהו
"חשוב שלא נעסוק בהאשמות ולא בליבוי יצרים". רחמים/קובי אליהו

אסי רחמים: "זהו יום עצוב למועדון ויום עצוב במיוחד גם עבורי. אין ספק שתם פרק חשוב ומשמעותי מאוד של המון רגעים בלתי נשכחים אותם חווינו ב-14 השנים האחרונות עם תרומתה העצומה של אלונה ברקת. מאכזב מאוד שלמרות הרצון של אלונה להמשיך ולהשקיע במועדון בזמן המשבר העצום בו אנו מצויים בימים אלו, תכנית החירום שנועדה כדי להעניק את הכלים למועדון להתמודד בצמרת הכדורגל הישראלי גם בשנים הבאות - לא זכתה להסכמתם של כולם. חשוב שדווקא עכשיו בימים בהם אנו טרודים בענייני הבריאות נישאר מאוחדים, לא נעסוק בהאשמות ולא בליבוי יצרים בתקווה שתימצא הדרך הנכונה בה יוכל המועדון להמשיך ולהיות מקור גאווה לעיר ולאוהדינו הרבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully