וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורונה בספורט: בארה"ב מדווחים שדראפט ה-NBA יידחה בכמה חודשים

סיכוי קלוש שהדראפט ייערך ב-25 ביוני כמתוכנן. אופ"א תקיים דיון מכריע ברביעי, הסרייה A דחתה את הישיבה שלה. פתיח טרים שוחרר מבית החולים. ראמירס מסמפדוריה: "מועדונים מסתירים את האמת לגבי מספר החולים"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

כדורגל

* אופ"א הודיעה כל כינוס כל 55 נציגי המדינות החברות בארגון לשיחת ועידה בווידאו ביום רביעי, שבה יתקבלו עדכונים על השבועיים האחרונים ויוחלט על הצעדים הבאים. הפגישה תעסוק בתאריכי המשחקים של הנבחרות, באופציה לדחות שוב את משחקי ההכרעה של מפעלי אופ"א ובמדיניות לגבי חוזי השחקנים וחלון ההעברות שאמור להיפתח ב-1 ביולי.

* בעקבות ההודעה של אופ"א על הכינוס ביום רביעי, החליטו ראשי סרייה A לדחות את הדיון שלהם, שאמור היה להתקיים הערב בנוגע לצעדים הבאים במהלך משבר הקורונה. הליגה האיטלקית הבכירה מושבתת כשלושה שבועות ואנשיה ימתינו להחלטות שיתקבלו באופ"א.

* ג'ק גריליש, קפטן אסטון וילה שהפציר באוהדי הקבוצה להישאר בבית כדי להימנע מהידבקות בנגיף הקורונה, הפר את ההוראות בעצמו כשהסתבך אמש. הקשר ריסק את רכבו לאחר מסיבה רועשת שנמשכה עד השעות הקטנות ופגע בכמה רכבים חונים. אסטון וילה פרסמה הודעת גינוי והבהירה כי תעניש את השחקן ותקנוס אותו. גריליש התנצל בחשבון הטוויטר שלו.

* פתיח טרים, מאמנה האגדי של גלאטסראיי ובעבר בנבחרת טורקיה, שוחרר היום מבית החולים לאחר שבוע וימשיך טיפול בביתו. טרים בן ה-66, שנמצא חיובי לנגיף הקורונה ולכן אושפז, יישהה בבידוד בשבועיים הקרובים.

* גסטון ראמירס, קשרה האורוגוואי של סמפדוריה שהודיעה לפני כשבועיים על שבעה חולי קורונה בסגל שלה, טוען לחוסר שקיפות בעניין הנדבקים בכדורגל האיטלקי. "סמפדוריה לא הסתירה כלום, בניגוד לקבוצות אחרות", אמר השחקן. "זה חוסר כבוד למי שחווה את המחלה ולמי שיש לו קשר ישיר לאנשים שקיפחו את חייהם בתקופה הזו. אתם באמת מאמינים שרק 6-7 שחקנים נדבקו בכל שאר הקבוצות בסרייה A?".

* שחקן נבחרת איטליה אנטוניו קסאנו טוען: "אם שחקני יובנטוס הסכימו לקיצוצים, זה בגלל שהם יודעים שהעונה לא תימשך. אחרת הם לא היו מוכנים. בסריה A זה נכון לבצע קיצוצים. באופן אישי, אני חושב שכדאי לקיים את שארית העונה, אם תהיה, במתכונת של פלייאוף".

* דמיאנו טומאסי, יו"ר ארגון השחקנים באיטליה, מודה כי יש אפשרות ש"העונה תסתיים כאן", לקראת שיחת הוועידה המתוכננת היום עם ראשי הסרייה A. "נכנס כאן אלמנט חדש בעקבות דבריו של השר על הכוונה להאריך את התקופה בה אסור לקיים אירועי ספורט, ולכן צריך לקחת בחשבון אפשרות של סגירת העונה", אמר שחקן רומא לשעבר.

* משבר הקורונה לא פסח גם עם פורטוגל, שסופרת מעל 100 קורבנות עד כה. קבוצת ספורטינג ליסבון נרתמה למאמצי הסיוע כשתרמה 120 אלף מסכות ו-80 אלף כפפות לארגון צדקה שמטפל בבעלי מוגבלויות.

* חלוץ העבר האגדי פיפו אינזאגי, כעת מאמן בנבנטו מהליגה השנייה, חושש לעתיד הענף במולדתו: "מנסים למצוא פה פתרונות. אנחנו מוכנים לשחק ביוני, יולי ואוגוסט, אנחנו רוצים לסיים את העונה. נלך לבתי משפט, חלק מהקבוצות ייעלמו. הכדורגל עלול לאבד שנתיים, לא חודשיים".

כדורסל

* ב"ספורטס אילוסטרייטד" מדווחים שדראפט ה-NBA עשוי להיות מוזז לסוף הקיץ או תחילת הסתיו, כלומר לאזור אוגוסט-ספטמבר ואולי אפילו לאוקטובר. התאריך המקורי של הדראפט הוא ה-25 ביוני, אבל בארה"ב משוכנעים שחרף העובדה שעדיין לא הוכרז על כך רשמית - הוא יידחה.

* סרג'יו סקאריולו, מאמן נבחרת ספרד בכדורסל, חושש מדחייה נוספת של האולימפיאדה בגלל משבר הקורונה: "אם המשחקים בשנה הבאה לא יהיו בקיץ, טורניר הכדורסל האולימפי ייהרס. לא נוכל להגיע עם הסגל הכי חזק". המאמן בכל זאת מצא נחמה בדחייה ואמר: "עכשיו יש לפאו גאסול צ'אנס להצטרף אלינו. הדחייה הזו נותנת לו עוד זמן להתגבר על הפציעה, למצוא קבוצה לעונה הבאה ולחזור לכושר".

* מרכוס סמארט הודיע כי החלים מהקורונה: "תודה לכולם על המחשבות והתפילות. שכולם יהיו בריאים ויישארו יחד".

האולם של מכללת טמפל הפך לבית חולים מאולתר

ענפים נוספים

* הבעלים של קבוצת רד בול, הלמוט מרקו, הציע לנהגיו השונים לחלות בקורונה כעת, בזמן הפגרה: "הרעיון היה לארגן מחנה שבו נוכל לגשר על הזמן המת מבחינה פיזית ומנטלית, שם היה הזמן האידיאלי להידבק בנגיף. כולם חזקים, צעירים ובריאים. כך הם היו מוכנים לפתיחת העונה". יש לציין כי יתר הנהלת קבוצת הפורמולה 1 היו נגד הרעיון התמוה, שכמובן לא התבצע. "הוא לא התקבל יפה", הודה מרקו.

* על פי דיווחים, טורניר ווימבלדון שאמור היה לצאת לדרך ב-29 ביוני, יבוטל. החלטה סופית תתקבל בישיבה המארגנת ביום רביעי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully