וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שלאיביץ' אין חוש הומור? צפו באימון מכבי תל אביב בזום

שחקני האלופה ערכו אימון משותף עם אופני הכושר שלהם, צפו בסרטון שבו איתי שכטר מגלה שהוא היה "בכל הקבוצות בארץ", ובמאמן עוקץ את אצילי

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

שחקני מכבי תל אביב ערכו היום (ראשון) אימון עם אופני הכושר שחילקה הקבוצה לכל שחקניה על מנת לשמור הכושר הגופני שלהם במהלך הפגרה שנכפתה עליהם בעקבות משבר הקורונה. האתר הרשמי של האלופה העלה היום סרטון של השחקנים חולקים ביחד את חוויית האימון באפליקציית זום, בסרטון שבו נשמעות השיחות הקטנות והפנימיות של השחקנים.

באחת השיחות נשמע איתי שכטר ממליץ לחבריו לצפות באחד ממשחקי העבר שמדורים בערוצי הספורט, ואמר: "מרוב שהייתי בכל הקבוצות בארץ, בכל שידור אני רואה את עצמי". מאמן הקבוצה ולאדן איביץ' אמר בחיוך "תסבירו לעומר (אצילי) שבפעם הבאה יצלם גם את האופניים, כי הוא רק מראה את הראש שלו זז" - מה שגרר מחבריו את התגובה "נו עומר, מה חשבת שהוא פראייר?".

וגם - סבוריט מתחיל להשתגע בבידוד

כזכור, בשבוע שעבר הנהלת מכבי תל אביב שלחה לכל שחקן אופני כושר אישיים לשימוש ביתי, אחרי שבמועדון הבינו שבתקופה הקרובה השחקנים לא יוכלו להתאמן מחוץ לביתם, והפתיעו אותם עם אופניים כדי שיוכלו לשמור על כושר. על רקע הקיצוץ הבלתי נמנע - המהלך הסמלי הזה תרם לתחושה של רבים מהשחקנים שהם מקבלים במכבי תל אביב תנאים מצויינים ובעת הזו הם צריכים ללכת לקראת הבעלים מיטש גולדהאר ששילם להם בשנים האחרונות בממוצע את השכר הגבוה בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully