וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרגדיה של ריקי סנטוריון: ארוסתו עברה התקף לב בעת הנהיגה, ומתה

שחקן ולס סארספילד ולשעבר חבר סגל נבחרת ארגנטינה, התמוטט כאשר התבשר על מותה של בת זוגו מלודי פאסיני, שיצאה מהבידוד, עברה אירוע לבבי בזמן הנסיעה והתנגשה ברכב חונה

ריקרדו סנטוריון עם מלודי פאסיני. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אירוע טרגי. מלודי פאסיני עם ריקרדו סנטוריון/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

סיפור עצוב מגיע הערב (ראשון) מארגנטינה. ריקרדו (ריקי) סנטוריון, שחקנה של ולס סארספילד ומי שנחשב לפני כמה שנים להבטחה גדולה בכדורגל הארגנטינאי ואף הגיע לסגל הנבחרת, איבד את בת זוגו באירוע טרגי. על פי התקשורת בארגנטינה, הארוסה מלודי פאסיני בת ה-25 איבדה שליטה על רכבה הבוקר בנסיעה בעיר לאנוס, כתוצאה מאירוע לב שעברה בזמן הנהיגה. הרכב שלה סטה, התנגש ברכב חונה והיא קיפחה את חייה.

מלודי סבלה מבעיות בלב במהלך חייה, מאז שהחלימה מסרטן בגיל 6. בימים האחרונים שהתה בבידוד יחד עם סנטוריון בפוארטו מאדרו, אבל הבוקר יצאה לנסיעה שהסתיימה בצורה טרגית. כעת נבדקת סיבת יציאתה מהבידוד והאם היא מתה עוד בטרם ההתנגשות.

ריקי סנטוריון שחקן ראסינג קלוב. רויטרס
חתום על שער האליפות של ראסינג. ריקי סנטוריון ב-2014/רויטרס

מלודי ליוותה אותו בחמש השנים האחרונות לאורך תחנות רבות בקריירה שלו: מראסינג קלוב בה גדל ובמדיה כבש את שער האליפות בדצמבר 2014, לגנואה האיטלקית ואז לסאו פאולו הברזילאית, חזרה לארגנטינה עם קדנציה טובה במדי בוקה ג'וניורס ואז שוב גנואה ושוב ראסינג, כשעל הקאמבק הזה בישרה מלודי הנרגשת בחשבון האינסטגרם שלה. ב-2019 שיחק באתלטיקו סן לואיס במקסיקו, השניים נפרדו לתקופה קצרה, ואז חזרו לפני שסנטוריון חתם בוולס סארספילד.

סנטוריון, על פי הדיווחים, קיבל את הבשורה המרה בפתח ביתו והתמוטט. הטרגדיה הזו הגיעה כמה שבועות בלבד אחרי מות סבתו, שהייתה הדמות המרכזית בגידולו וזו שלקחה אותו כילד לאימוני הכדורגל הראשונים שלו בראסינג.

עוד בוואלה!

"החיים לא הוגנים": מותו הפתאומי של שחקן הנערים של אתלטיקו, בגיל 14 בלבד

לכתבה המלאה

ראסינג קלוב פרסמה הודעת תנחומים בחשבון הטוויטר שלה: "אנחנו מלווים את ריקרדו סנטוריון ומשפחתו ברגע הכואב הזה. תמיד נזכור את חברתו מלודי פאסיני, אוהדת הקבוצה וחברת מועדון שלנו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה".

גם המועדון הנוכחי ולס סארספילד הצטרף: "אנחנו משתתפים בצערו של ריקרדו סנטוריון ברגע הקשה, אחרי שהתבשרנו על החדשות המצערות בנוגע למות חברתו. תנחומינו למשפחה ולחברים. תהיה חזק, סנטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully