וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החיים לא הוגנים": מותו הפתאומי של שחקן הנערים של אתלטיקו, בגיל 14 בלבד

המועדון ממדריד הודיע בצער על מותו של כריסטיאן מינצ'ולה, אחד הכישרונות המבטיחים באקדמיה של המועדון. קוקה: "חש כעס וכאב"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

בווידאו: ההודעה על דחיית האולימפיאדה

אתלטיקו מדריד עדכנה הערב (שבת) את אוהדיה בבשורה עצובה במיוחד, כאשר הודיעה על מותו בטרם עת של הכדורגלן כריסטיאן מינצ'ולה, ילד מוכשר בן 14 ששיחק באחת מקבוצות הנערים של המועדון וכבש מעל 50 שערים. סיבת המוות הפתאומי לא פורסמה ולא ברור האם יש קשר לנגיף הקורונה שגב כבר אלפי קורבנות בספרד.

מינצ'ולה נחשב לאחד משחקני העתיד של אתלטיקו, אליה הגיע לפני שש שנים. בהודעה ביקש המועדון "להשתתף בצער המשפחה, החברים והעמיתים לקבוצה של כריסטיאן. מי שייתן שינוח על משכבו בשלום". הנשיא אנריקה סרסו הוסיף: "אנחנו המומים מהחדשות העצובות על מותו של השחקן שלנו וכואבים את לכתו. כל משפחת אתלטיקו תהיה לצד המשפחה והחברים ברגעים הקשים הללו".

המנכ"ל מיגל אנחל חיל אמר: "תחושת חוסר האונים ברגעים כאלה היא נוראית. בימים האחרונים מתו כמה אנשים קרובים אליי, חלקם בגלל הקורונה וחלקם בגלל מחלות אחרות, וזה שובר לב שאין לנו את האפשרות לחלוק להם כבוד אחרון ולהיפרד מהם כמו שמגיע להם. כריסטיאן היה בסך הכול בן 14. מכאן אני שולח נשיקות למשפחתו ולכל משפחת אתלטיקו הגדולה שסבלה מקרים דומים לאחרונה. מהיום הדגל שלנו יורד לחצי התורן לזכר כריסטיאן ושאר אנשי אתלטיקו שהלכו לעולמם בשבועות האחרונים".

קוקה, קפטן הקבוצה הבוגרת של אתלטיקו, צייץ: "חש כעס וכאב על כך שאנחנו צריכים להיפרד מכריסטיאן מינצ'ולה. החיים לא הוגנים. אני גאה שלבשת את החולצה הזו. תמיכה למשפחה, לחברים ולשחקנים האחרים. נוח על משכבך בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully