וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שגילה את אנטואן גריזמן: "הוא לא נהנה בברצלונה"

אריק אולהטס, הסוכן שהביא את הצרפתי לריאל סוסיאדד בגיל 14, יודע: "יש שם בעיות, אבל אנטואן לא מדבר. זה כואב כי אני יודע מה הוא שווה. צריכים לגלות כלפיו קצת יותר התחשבות"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

קשה להגיד שיש צד כלשהו שמרוצה מעסקת אנטואן גריזמן. אלוף העולם הצרפתי עבר בקיץ מאתלטיקו מדריד לברצלונה, ולמרות היותו שחקן הרכב קבוע שמעמיד מספרים לא רעים (14 שערים וארבעה בישולים ב-37 משחקים בכל המסגרות) אצל מוליכת הליגה הספרדית, הוא סופג ביקורות רבות על יכולת בינונית ומטה. לאחרונה עלו דיווחים שגם גריזמן חש מתוסכל ולא רק האנשים שהביאו אותו וסימנו אותו כמועמד למכירה בקיץ, ואת האישור לכך נותן כעת האיש שגילה אותו והביא אותו לספרד.

שחקן ברצלונה, אנטואן גריזמן. רויטרס
"לא מקבל מספיק מסירות כמו שחקנים אחרים". אנטואן גריזמן/רויטרס

אריק אולהטס, הסקאוט של ריאל סוסיאדד שגילה את גריזמן בגיל 14 וסידר לו מקום בקבוצה הבאסקית אחרי שנדחה על ידי לא מעט אקדמיות בצרפת, לא תמך מלכתחילה במעבר של בן טיפוחיו לאימפריה של קטלוניה. בראיון ל"אל מונדו דפורטיבו" הוא אומר כעת: "זה כואב כי אני יודע למה הוא מסוגל. הוא יכול לתת הרבה יותר, אבל אתה רואה שיש שם בעיות ושהוא לא שמח. הוא לא נהנה בברצלונה. הבעיה שהוא לא מדבר, הוא מעדיף לעבוד בשקט".

למרות זאת, אולהטס מצפה מברצלונה לנהוג אחרת בגריזמן ולא למהר לוותר עליו: "אני חושב שהוא ראוי לקצת יותר התחשבות בגלל הגישה שלו והכישרון הגדול. אפשר לראות גם על המגרש שהוא לא מקבל מספיק מסירות כמו שחקנים אחרים, או יחס מספק מהבוס. הוא מבין שזו לא הקבוצה 'שלו' כמו שאתלטיקו הייתה, אבל הוא רק בן 28. הוא שחקן ששייך לטופ העולמי ועוד יראה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully