וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן קונטה: "מעדיף שבית"ר לא תממש את האופציה עליי"

29.3.2020 / 15:45

הצרפתי לא מוכן לקצץ בשכרו ומעדיף לחזור למולדתו: "יש לי בעיות שמחייבות אותי לטוס". בבית"ר לא מתכוונים להתחשב בו ובפלומן ועשויים שלא לשלם להם שכר. הקיצוצים לעובדי המועדון והשחקנים יהיו תקפים גם לעונה הבאה אם שאר הגדולות יקצצו

בית"ר ירושלים

על פי המתוה ששלחה בית"ר ירושלים לכל השחקנים ועובדי המועדון בימים האחרונים, הסכם הקיצוץ עשוי לכלול גם את העונה הבאה. במועדון אמנם סיכמו על קיצוץ בגובה 25% מהשכר לעונה הנוכחית, למרווחיים מעל שכר של עשרת אלפים שקל, אך במסגרת ההסכם נכתב כי אם שאר הקבוצות הגדולות יקצצו בעונה הבאה, הקיצוץ של השחקנים ושל עובדי המועדון יישאר בתוקף.

יחד עם זאת, גורם בבית"ר אמר: "הכל זה נגזרת של מתי ייגמר משבר הקורונה. כרגע אי אפשר לעשות הערכות אמיתיות לגודל הנזק. ללא קשר לקורונה, בית"ר תיכננה ללכת לתקציב שפוי ובמצב הנוכחי על אחת כמה וכמה. נצטרך לדעת גם להשתמש בצעירים שיש לנו, אלה שאיתנו ומושאלים כמו פרדו ופדידה, לנסות ולבנות בסיס אחר לשנים הבאות".

אנטואן קונטה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר תקשה עליו את החיים. אנטואן קונטה/דני מרון

במקביל, אין שינוי מכיוון אנטואן קונטה ואנז' פרדי פלומן, שמבחינת המועדון הם מוחרגים מההסכם ויתייחסו אליהם בנפרד. בבית"ר שומרים לעצמם לא לשלם לשניים משכורת או להעביר להם משכורת מקוצצת. עד עתה השניים אפילו מסרבים לנהל שיחה בענין והבהירו כי לא יוותרו על אף יורו.

קונטה הגדיל כשאמר לסביבתו: "אני רוצה לחזור לצרפת בשנה הבאה, מעדיף שיתחשבו ולא יממשו את האופציה, יש לי בעיות אישיות ואני צריך לחזור הביתה". בבית"ר הבהירו כי יממשו את האופציה ולא יעשו חיים קלים לשניים.

עוד בוואלה!

כל הישראלים בבית"ר הסכימו לחתום, פלומן וקונטה עדיין מסרבים

לכתבה המלאה
סטורי של אנטואן קונטה. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
התגובה של קונטה הגיעה בחשבון האינסטגרם שלו: "פלומן, אומרים לי שזה שניים נגד כולם"/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם
סטורי של אנז' פרדי פלומן. מתוך אינסטגרם, אתר רשמי
וזו היתה התגובה של פלומן: "כף הרגל שלי זו כף הרגל שלך"/אתר רשמי, מתוך אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully