וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ארצה לעבוד בברצלונה עם ג'ורדי קרויף ופויול"

שחקן העבר האהוב כבר חושב על היום בו יחזור כמאמן: "ג'ורדי איש עסקים טוב מאוד ומנהל טכני מנוסה". ומה לגבי ניימאר ושחקני הרכש?

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט

לפני מינויו של קיקה סטיין למחליפו של ארנסטו ואלוורדה בברצלונה, ניסתה האלופה הספרדית להשיב הביתה את צ'אבי. המגעים בסופו של דבר לא הבשילו לכדי חתימה, אולם לכולם ברור שזהו עניין של זמן בלבד עד ששחקן העבר האהוב ישוב לקאמפ נואו - והפעם כמאמן.

לצ'אבי, כך מתברר, יש כבר תכנית פעולה למקרה שיקבל את התפקיד. "ארצה לעבוד עם אנשים שאני בוטח בהם, אנשים נאמנים ולא רעילים בחדר ההלבשה", אמר בראיון בתקשורת הספרדית. "אני מדבר על קרלס פויול, שהיה הקפטן של ברצלונה, ג'ורדי קרויף שהוא איש עסקים טוב מאוד ואדם עם ניסיון כמנהל טכני. אני שחקן קבוצתי ולא רוצה לקבל החלטות לבד. כאן, נקבל החלטות כולם יחד".

קשר העבר הוסיף ודיבר גם על אביו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר - יוהאן קרויף, על מורשתו התחנך: "כדורגל הוא דת, ויוהאן היה אלוהים. נפגשנו כמה פעמים, הוא אמר לי שמתישהו ברצלונה תפנה אלי ואמר לי שאני זה שאצטרך להחליט דברים. כמובן שארצה להיות באותו ראש כמו כולם. אסור שתהיה גישה שלילית בחדר ההלבשה. אין לי שום דבר נגד ברתומאו, הסדרתי היטב עם לאפוטרה וגם עם ויקטור פונט".

ומה לגבי הסגל שהיה רוצה לראות? "חלק גדול מהסגל הנוכחי מצוין לדעתי, וזה מתחיל עם השוער שהוא הטוב בעולם. מבחינתי ג'ורדי אלבה המגן השמאלי הטוב בעולם, פיקה הבלם הטוב בעולם, בוסקטס הקשר האחורי הטוב בעולם, מסי השחקן הטוב בעולם, ואם מוסיפים את סוארס, דה יונג וארתור, אלה כדורגלנים שמבחינתי יכולים להמשיך ולנצח גם בעשר השנים הקרובות".

צ'אבי בכל זאת סימן כמה שחקני רכש אותם היה רוצה לראות: "אני הייתי מחתים את ניימאר. אני לא יודע אם הוא יתאים מבחינה חברתית, אבל מבחינת כדורגל - אין לי ספק שמדובר ברכש פנטסטי. לברצלונה יש התקפה מצוינת, אבל חסר לה קצת קיצוניים, מה שבאיירן מינכן עושה היטב. שחקנים כמו סרג' גנאברי, ג'ייסון סאנצ'ו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully