וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל רונאלדו? "טיפשי להגיד שליאו מסי צריך לעזוב את ברצלונה"

ג'יימי קראגר טוען שבניגוד לרונאלדו, מסי לא צריך להוכיח כלום מחוץ לברצלונה, ומעלה תיאוריה מעניינת על התדמית שמייצר לעצמו הפורטוגלי: "הוא עזב את ריאל מדריד כי הוא ידע שהוא תמיד מאחורי מסי"

עריכת וידאו: ניר חן

ליאו מסי לא צריך לעזוב את ברצלונה כדי להוכיח את המורשת שלו בעולם הכדורגל, כך טוען הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר, שהתייחס לטענה ה"מטופשת", כדבריו, לפיה הארגנטינאי צריך לעשות מה שכריסטיאנו עשה - כשעזב את ריאל מדריד כדי להוכיח שיוכל להצליח בליגות נוספות ובמועדונים אחרים.

רונאלדו, כידוע, עבר בקריירה מסלול אחר משל מסי. הוא החל את דרכו בספורטינג ליסבון, משם עבר למנצ'סטר יונייטד ורשם במדיה הצלחות גדולות (כולל זכייה בליגת האלופות), משם עבר לריאל מדריד (וגם עמה רשם הצלחות גדולות בליגת האלופות אך לא בליגה הספרדית), וכעת הוא ביובנטוס, שגם במדיה הוא ממשיך לחורר רשתות.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כמו שאמר אלון מזרחי: כבר לא צריך להוכיח כלום, והוכחתי את זה על המגרש. מסי/רויטרס

מסי, מנגד, העביר את כל הקריירה בקבוצה אחת, ברצלונה. האם הוא צריך להוכיח משהו מחוץ לקבוצה שבה גדל? "זה מטופש, אלה פשוט שטויות", אמר קראגר, "הוא במועדון צמרת. הוא השחקן הכי טוב שם. הוא השחקן הכי טוב באירופה. הטובים ביותר מופיעים על הבמות הכי גדולות מול הקבוצות הכי גדולות, וזה מה שמסי עושה, כך שלא מעניין מה אנשים אומרים. כל הכבוד לרונאלדו, שהצליח נהדר, אבל זה לא משהו שצריך לבקר עליו את מסי".

למעשה, קראגר טוען שכריסטיאנו עזב את ספרד כדי להפסיק להיות בצלו של מסי. "אני חושב שבגלל זה רונאלדו עזב", אמר קראגר, "אני חושב שהוא יודע שהוא תמיד נראה מאחורי מסי, כך שאני חושב שרונאלדו די פיקח. עכשיו הוא יכול להגיד שהוא זכה באליפויות בכל המדינות האלה, שהוא היה הכובש המצטיין בכל הליגות האלה, ואלה עוד חוטים בגלימה שלו. אני גם חושב שהוא במכוון פועל בצורה הפוכה ממסי ומנסה להציג אותו כספורטאי עם אופי שונה.

"אני לא חושב שפרנקו בארזי או פאולו מאלדיני הם שחקנים פחות טובים כי הם מעולם לא עזבו את מילאן. כך שזה לא ישנה את דעתי על זה שמסי לא עזב את ברצלונה. כלומר, למה שיעזוב את ברצלונה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully