וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,000 ק"מ ו-26 שעות על הכביש: פיונה סיסטו נמלט מספרד ברכב

"שובר הבידוד המצטיין" של התקופה: הדני המתבודד של סלטה ויגו לא התרגש מהסגר וגם לא מהגבלות התעופה בספרד, ועשה עם אחותו את הנסיעה מגליסיה לקופנהאגן ללא אישור המועדון שמתכוון להענישו

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: שחקנים מבצעים את אתגר נייר הטואלט

כבר שמענו בתקופת משבר הקורונה על שחקנים שהפרו בידוד, מניימאר ועד לוקה יוביץ', אבל פיונה סיסטו מסלטה ויגו הצליח עד כה להתעלות על כולם. על פי הדיווחים בספרד, שחקן ממוצא אוגנדי של נבחרת דנמרק החליט לחזור לארצו למרות הבידוד ולמרות הגבלות התעופה בספרד, אז הוא עשה את הדרך מגליסיה לקופנהאגן ברכב. 3,000 קילומטרים ו-26 שעות על הכביש!

הכדורגלן בן ה-25 חי לבדו בצפון מערב ספרד, ולפני שהחל העוצר בוויגו הצטרפה אליו אחותו. לאחר שהסגר הורחב עד 9 באפריל, החליט סיסטו כי ברצונו להתאחד עם שאר בני המשפחה בדנמרק והחל עם אחותו במסע שארך יותר מיממה.

בכל הזמן הזה, אנשי סלטה או המאמן אוסקר גרסיה כלל לא היו מודעים לעובדה שסיסטו לא נמצא בביתו ולמעשה כבר יצא את גבולות ספרד. הרשויות במדינה מטילות קנסות כספיים על מי שיוצא ללא רשות (החל מ-600 יורו) ונסיעתו אינה חיונית, ונראה כי גם סיסטו ייענש - אם לא על ידי המדינה אז על ידי סלטה שהודיעה כי העניין יטופל בתוך המועדון.

פיונה סיסטו, שחקן נבחרת דנמרק. רויטרס
רצה לחזור הביתה בכל מחיר. פיונה סיסטו/רויטרס

אין זו הפעם הראשונה ששחקן הכנף הדני מבצע עבירת משמעת. בעונה שעברה, למשל, תפס את הכותרות לאחר שהכריז ברשתות החברתיות על דיאטת פירות שביצע במשך שלושה שבועות כדי להפחית ממשקלו, וזאת בלי לידע את הקבוצה אליה הגיע ממיטיולנד תמורת 5 מיליון יורו ב-2016.

יאגו אספס, כוכב סלטה ויגו, התייחס ל"טירוף" של סיסטו לאחרונה ואמר: "הוא עושה הכול הפוך. כדי לחצות את הכביש, הוא יקיף את כל העולם. הוא בחור צעיר שחי הרחק מהבית וכמעט תמיד נמצא לבד. הוא יכול לא לאכול בכלל, הוא לא יוצא, לא בא איתנו לשתות. הוא עוף מוזר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully