וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברקת אמרה לשחקנים: 'אתם לא עוזרים לי, אני עוזרת לכם לעבור את המשבר הזה'"

30.3.2020 / 7:10

גורם בהנהלת הפועל באר שבע סיפר על הפגישה של הבעלים עם מספר מהשחקנים בשבוע שעבר. בסביבתה של ברקת דוחים את הטענות לפיהן רק חיפשה סיבה לעזוב: "התחייבה לשים 20 מיליון שקל מהכיס, זאת מישהי שמחפשת בכוח לעזוב?"

בסרטון: ספורטאים ישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: הספורטאים הישראלים מדגימים כיצד לעשות כושר בבידוד

אלונה ברקת דחתה אמש (ראשון) את הטיעונים בדבר רצונה לעזוב את הפועל באר שבע מלכתחילה ואת הטענות על כך שחיפשה עילה לסיים את דרכה בקבוצה עוד לפני משבר הקורונה. גורם בסביבתה של הבעלים אמר אמש: "אם אלונה היתה רוצה לעזוב או לנצל את הקורונה כדי לברוח, היא לא היתה נותנת לשחקנים תכנית כזאת, אלא היתה באה ואומרת שהיא יכולה לשלם רק 50 אחוז לאור הקריסה הכלכלית בעולם ובארץ".

לדברי אותו גורם, ברקת ישבה במשך למעלה משבוע עם סמנכ"ל הכספים שלה ניר כץ ועם משרד רואי החשבון הגדול שמטפל בחברות האחרות שלה ושל בעלה אלי. בתחילה תכנית הקיצוץ שהיתה אמורה להגיש לשחקנים, דובר על חוזים מקוצצים בגובה של 50 אחוז. "אלונה התחילה ב-50 אחוז קיצוץ, אבל הרגישה שזה יותר מדי, אפילו שהמשבר הוא עצום. היא ירדה ל-40 אחוז אבל בסוף החליטה להתחייב על עוד כסף מהכיס בעונה הבאה וביקשה קיצוץ של 30 אחוז. איזה איש עסקים שמבין שכדורגל זה לא ביזנס היה בא עכשיו ומתחייב לשים 20 מיליון שקל מהכיס בעונה הבאה? המשבר הזה מרסק וירסק אנשי עסקים רבים אז אלונה ברקת באה ואומרת: 'אני מביאה 20 מיליון שקל מהבית בעונה הבאה'. זאת מישהי שמחפשת בכוח לעזוב את הפועל באר שבע?"

אלונה ברקת בישיבת ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
תחילה התכוונה לקצץ 50 אחוז במשכורות. ברקת/קובי אליהו

גורם בהנהלה, שנכח ביום רביעי שעבר בביתה של ברקת ובעלה אלי בפגישה עם ארבעת שחקני הקבוצה, סיפר אמש: "אלונה ממש פתחה את הלב בפגישה הזו. אם היתה מישהי קרה שרוצה להיעלם, היא לא היתה מדברת מלבה ומספרת מה היא עוברת ועומדת לעבור. היא ניסתה לשכנע את השחקנים לקבל את התכנית שלה. היא אמרה לשחקנים: 'אתם לא עוזרים לי. אני עוזרת לכם לעבור את המשבר הזה. זה לא שאני מבקשת מכם לבוא לקראתי. זה מה שאני יכול לשלם אחרי עשרה ימים של בדיקות שעשיתי'. להפיל היום את הסיפור על אלונה ולטעון שהיא רצתה לעזוב וחיפשה את הסולם שיוריד אותה מהפועל באר שבע, זה במינימום לא הוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully