וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי הזרים של הפועל באר שבע הבטיחו לנאמן: הם מוכנים לקיצוץ

31.3.2020 / 11:02

אחרי שהגיע עם השחקנים הישראלים לסיכום על קיזוז בגובה 50 אחוז, עו"ד יצחק יונגר קיבל מסרים חיוביים גם מששת השחקנים הזרים כולל המתנגד הנחרץ ז'וזואה. הנפגע העיקרי מהמתווה: בן שהר

אימון מכבי תל אביב באפליקציית זם/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: מכבי תל אביב מתאמנת בשיחת זום

אחרי הסיכום שהושג אתמול (שני) בין נציגות שחקני הפועל באר שבע לבין הנאמן עו"ד יצחק יונגר, יועלו כל פרטי ההסכם היום על הכתב ויישלחו לכל שחקן במייל על מנת שיחתום עליהם.

בשיחות שהתנהלו אמש והבוקר בין יונגר לבין נציגי השחקנים הזרים בקבוצה, עולה כי כל השישה מוכנים למתווה הקיצוץ עליו כאמור הסכימו השחקנים הישראלים.

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
מעוז ההתנגדות נכבש? ז'וזואה/דני מרון

בין היתר שוחח יונגר עם הסוכן של שלושת הפורטוגלים - מיגל ויטור, דויד סימאו וז'וזואה - שנתן אור ירוק לנאמן להסכמה מצד הלקוחות שלו. יש לציין כי ז'וזואה היה בהתחלה המתנגד הגדול לקבוצת הוואסטאפ שנפתחה כדי לטפל בעניין, ואף יצא ממנה בהפגנתיות.

הקשר הפורטוגלי שהפך להיות אחד השחקנים האהובים על הקהל בבאר שבע, כתב בסוף השבוע בחשבון האינסטגרם שלו: "עדיף לשתוק מאשר לדבר", רמז על כך שהפרסומים אודות התנגדותו הנחרצת לכל מהלך של קיצוץ כבר העונה, אינם מדויקים.

הנפגע הגדול מתוכנית הקיצוץ מבין כל השחקנים הוא בן שהר, שחוזהו הנוכחי עומד על כ-480 אלף דולר נטו, ומשכורתו החודשית היא 40 אלף דולר. המשמעות הישירה היא שהוא יפסיד בחודשיים וחצי הקרובים כ-200 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully