וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה טוענים: עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס מעורפל

הכוכב הפורטוגלי הסכים לקצץ 3.8 מיליון יורו ממשכורתו בארבעת החודשים הקרובים, אולם לא בטוח שזה ימנע מהביאנקונרי לקרוס כלכלית. שלוש האופציות שעומדות לפניו - כולל זו שיימכר בקיץ

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של כוכבי הכדורגל העולמי

משבר הקורונה עשוי להביא רעידת אדמה בכדורגל העולמי: על פי דיווחים באיטליה, עתידו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס מעורפל מאוד, וייתכן שלא ימשיך במועדון בעונה הבאה.

הכוכב הפורטוגלי אמנם הסכים יחד עם שאר שחקני יובנטוס לקיצוץ בארבעת החודשים הקרובים, ובמהלכם הוא יוותר על 3.8 מיליון יורו מדי חודש - אולם קרוב לוודאי שזה לא יספיק.

על פי הדיווחים בארץ המגף, יובנטוס חוששת שתיקלע לסחרור כלכלי בעקבות המשבר ומוכנה לשלושה תרחישים סביב רונאלדו, השחקן היקר בקבוצה בפער עצום. ראשי המועדון החליטו אחרי שעליהם לחסוך 31 מיליון יורו לכל הפחות בעונה הבאה, סכום קרוב מאוד למה שמרוויח רונאלדו לעונה במסגרת חוזהו הנוכחי.

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. GettyImages
ישלם את מחיר הקריסה הכלכלית של יובה? רונאלדו/GettyImages

האפשרות הראשונה והפחות רצויה עבור יובנטוס היא מכירה של רונאלדו בקיץ, שעל פי ההערכות של בכירי המועדון תניב 70 מיליון יורו לכל הפחות - גם במחירי השוק שאמורים להצטמק בקרוב. אפשרות שנייה היא להשאירו עד 2022 בהתאם לחוזהו המקורי, אולם לוותר מראש על הניסיונות להאריכו.

האופציה השלישית היא להציע לרונאלדו כבר עכשיו "חוזה פרישה" ארוך טווח, שאמנם יבטיח את עתידו אבל יהיה כרוך בוויתורים כספיים ובמשכורת הרבה פחות גבוהה מכפי שהתרגל בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully