וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק ברצלונה: גם ריאל מדריד מתכוננת לקיצוץ גדול בשכרם של השחקנים

הבלאנקוס מתחילים להפנים את ההשלכות של סיום העונה המסתמן, ובתרחיש קיצון עלולים להוציא שחקנים לחל"ת. חאמס רודריגס בדרך החוצה

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: אתגר נייר הטואלט של כמה מכוכבי הכדורגל העולמי

ברצלונה לא לבד: אחרי ששחקני בארסה הודיעו אמש (שני) על קיצוץ של 70 אחוזים ממשכורותיהם בגלל משבר הקורונה, גם שחקני ריאל מדריד צפויים לקזז את שכרם בצורה משמעותית.

על פי דיווח ב"אל פאיס", הבלאנקוס עוד לא החלו בשיחות רשמיות עם נציגי השחקנים בנוגע לקיצוץ, אבל זה לא נובע ממצב כלכלי טוב יותר משל יריבתה המושבעת, אלא מהנחות עבודה אחרות: בעוד שברצלונה כבר מתכוננת לכך שהמשחקים לא יחודשו העונה, בריאל יוצאים מנקודת הנחה שעונת 2019/20 תסתיים, מה שיקטין את ההפסדים הכספיים.

אולם ככל שהזמן עובר והמגיפה ממשיכה להשתולל ברחבי ספרד, במדריד מבינים שהסיכוי שהעונה תחודש "כמעט שואף לאפס", ולכן מתחילים להתכונן לתרחיש כזה. במקרה כזה בריאל אפילו ישקלו להוציא שחקנים לחופשה ללא תשלום, אולם הסבירות שזה יקרה נמוכה.

שחקני ריאל מדריד באימון. AP
המשבר לא פוסח עליהם. שחקני ריאל/AP

"כנראה שנסתפק בקיצוץ רוחבי. אנחנו לא במצב כל כך גרוע שנצטרך להיפטר מהמשכורות של כולם", צוטט בעילום שם בכיר במועדון ל"אל פאיס".

כך או כך, במקביל להערכות האופטימיות אין ספק שריאל תעבור מתיחת פנים בקרוב. בשבוע שעבר פורסם ב"אס" שבעקבות משבר הקורונה גארת' בייל הולך ומתקרב לעזיבה, וכעת נראה שהדברים נכונים גם לגבי חאמס רודריגס. על פי "אס", ריאל מתכוונת למכור את הקשר הקולומביאני בקיץ הקרוב, "גם אם תיאלץ למכור אותו במחיר נמוך מאוד", משום שחוזהו מסתיים ב-2021 והקבוצה לא מעוניינת לוותר עליו ללא תמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully