וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנזמה מוסיף שמן למדורה: "ז'ירו? זה פשוט, רק אמרתי את האמת"

חלוץ ריאל מדריד פרסם סרטון מיוחד בעקבות הסערה שגרמו דבריו, שוב עלב בשחקן צ'לסי ואמר: "ליד רונאלדו אני קארטינג"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

קארים בנזמה ניסה לצנן לכבות קצת את הלהבות אחרי הדברים שאמר אתמול (ראשון) על אוליבייה ז'ירו, אבל לא ממש הצליח. בנזמה ענה אמש לשאלות של גולשים באינסטגרם, נשאל האם אוליבייה ז'ירו הוא תחליף ראוי עבורו בהתקפת נבחרת צרפת והשיב: "אי אפשר להתבלבל בין מכונית פורמולה 1 לקארטינג. ואני עוד עדין. לשאלה הבאה. אני לא מתכוון לדבר עליו יותר. וברור שאני פורמולה 1".

הדברים הללו הכו גלים וחלוץ ריאל מדריד פרסם היום סרטון נוסף באינסטגרם, בו הוא מנסה לרכך את הדברים. בערך. "בתקשורת לא דיברו על הדברים החיוביים שאמרתי שז'ירו מביא לנבחרת צרפת. נתפסו רק למה שאמרתי על הפורמולה 1 והקארטינג. אבל זו האמת, זה פשוט מאוד. אם תבקשו ממני להשוות בין רונאלדו הברזילאי לעצמי: הוא מכונית פורמולה 1 ואני קארטינג. זו האמת!".

אוליבייה ז'ירו עם קארים בנזמה. GettyImages
פעם היינו חברים. ז'ירו ובנזמה/GettyImages

בנזמה בן ה-32, כוכבה של ריאל מדריד, רשם 81 הופעות במדי נבחרת צרפת וכבש במדיה 27 שערים, אבל לא זומן לסגל של דידייה דשאן מאז פרשת הסחיטה של מתיו ולבואנה, בה היה מעורב יחד עם חבריו בנובמבר 2015.

ז'ירו בן ה-33, שהספיק לשתף פעולה עם בנזמה בנבחרת ב-19 משחקים, השתלט מאז על עמדת החלוץ המרכזי של הטריקולור. שחקנה של צ'לסי עלה למקום השלישי בטבלת הכובשים של צרפת בכל הזמנים עם 39 ב-93 משחקים (רק מישל פלאטיני עם 41 ותיירי הנרי עם 51 מקדימים אותו) וכמובן היה שותף לזכייה במונדיאל ב-2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully