וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי על תקן צ'ה גווארה": למרות הקיצוץ, הקרע בברצלונה מעמיק

למרות "ויתור חסר תקדים" מצד מסי והשחקנים, בקטאלוניה מודאגים ממערכת היחסים המתוחה עם ברתומאו וההנהלה: "זה בלתי ניתן לתיקון"

טובי הכדורגלנים מעבירים את הזמן בפגרה בעזרת אתגר נייר הטואלט

בווידאו: ליאו מסי וכוכבים אחרים מתנסים באתגר נייר הטואלט

למרות הצעד החסר תקדים מצד שחקני ברצלונה, שויתרו על חלק ניכר משכרם על רקע משבר הקורונה, המתיחות בינם לבין הנהלת המועדון גוברת. אמש ציין מסי בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, ובו הודיע שיקצץ כ-70 אחוז משכרו, ש"שוב מפתיע אותנו ללמוד שאנשים מתוך המועדון בחנו אותנו תחת זכוכית מגדלת וניסו להוסיף לחץ למשהו שידענו שנעשה".

אמש עוד ניסה נשיא המועדון ז'וספ מריה ברתומאו להרגיע את הרוחות והרבה בחנופה למסי בסבב ראיונות שקיים עם התקשורת הקטלאנית. "כשנושא הקיצוץ של 70 אחוז עלה, מסי מיד אמר: 'צריכים לעשות את זה'. הוא אמר את זה מהרגע הראשון, וזה מראה על המחויבות שלו למועדון", אמר ברתומאו, אבל זה לא שינה את הקו הלוחמני של השחקנים.

כמה לוחמני? עד כדי כך שבשער העיתון הצרפתי הפופולארי "ל'אקיפ" הופיעה תמונתו של ליאו מסי על תקן צ'ה גווארה. "מסי מנהיג בברצלונה קו חסר פשרות, ולא מאפשר להנהלה לזייף שום דבר. זה צד שלא בהכרח הכרנו אצלו קודם", הודו גם ב"ספורט" הקטלאני.

ליאונל מסי על תקן "צ'ה גווארה של ברצלונה", בשער העיתון "ל'אקיפ". מתוך טוויטר, צילום מסך
שער ה"ל'אקיפ", הבוקר/צילום מסך, מתוך טוויטר

על פי ESPN, האחוזים שיקוזזו משכרו של מסי יקוצצו משכר הבסיס השבועי שלו (כ-600 אלף יורו, על פי הערכות) בעוד שהכנסות ה"תדמית" שלו - כולל חוזי פרסום וחסויות - לא ייפגעו.

כך או כך, הרוחות בברצלונה גועשות. על פי "מונדו דפורטיבו", השחקנים זעמו על כך שההנהלה שוב "הפילה עליהם את התיק" והציגה אותם כמי שמתנגדים לקיצוץ, בשעה שהם עצמם לא הסכימו להפחית חלק ניכר משכרם. אמש התייחס לכך הנשיא ברתומאו בקצרה ואמר ש"גם ההנהלה תקצץ בשכר, זה מובן מאליו", תשובה שלא הניחה את דעתם של השחקנים, משום שלטענתם ההנהלה מתכוונת לקצץ רק כ-20 עד 30 אחוז מהשכר.

ליאונל מסי, ז'וספ מריה ברתומאו, ברצלונה. צילומים: AP, צילום מסך
במסלול התנגשות. מסי וברתומאו/צילום מסך, צילומים: AP

"היחסים בין השחקנים להנהלה נמצאים בשפל חסר תקדים. זה נמשך כבר כמה חודשים, ואני לא מאמין שזה ניתן לתיקון", אמר אמש שחקן העבר ג'רארד לופס, שמשמש כיום פרשן. לטענתו, המתיחות גאתה בזמן המשבר בין ליאו מסי לאריק אבידל, וכעת הגיעה לנקודת אל חזור. "ברור שיש שם קרע, וברור שהוא רק הולך ומעמיק. אני חייב להודות שאני לא מבין את ההתנהלות של בכירי ברצלונה, היא קצת תמוהה בעיניי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully