וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסי אמר מהרגע הראשון שצריך לקצץ 70 אחוז. הוא נאמן למועדון"

נשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו, ניסה להרגיע את הכוכב הזועף: "אולי השחקנים כעסו על דברים שאמרו אנשים מחוץ למועדון"

ראש ממשלת יפן מאשר: אולימפיאדת טוקיו נדחתה בשנה/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

נשיא ברצלונה, ז'וספ מריה ברתומאו, כנראה נבהל מהביקורת של ליאונל מסי מוקדם יותר היום (שני) ומיהר להרגיע את הגזרה. הפנומן הארגנטינאי פרסם פוסט אינסטגרם בו בישר ששחקני הקבוצה הסכימו לקצץ 70 אחוז משכרם, אבל הוסיף: "שוב מפתיע אותנו ללמוד שאנשים מתוך המועדון בחנו אותנו תחת זכוכית מגדלת וניסו להוסיף לחץ למשהו שידענו שנעשה".

בעוד בתקשורת בקטלוניה הכותרות הלכו להודעה על הקיצוץ, בתקשורת במדריד הבליטו את מה שנראה כעוד מאבק בין מסי להנהלת ברצלונה. ברתומאו קרא, ראה, והזדעק לאתרים המקומיים כדי לנקות את האווירה.

"נפגשנו עם השחקנים ב-20 במרץ. כשנושא הקיצוץ של 70 אחוז עלה, מסי מיד אמר: 'צריכים לעשות את זה'. הוא את זה מהרגע הראשון. זו מחווה שמראה על המחויבות שלו למועדון", הבהיר נשיא ברצלונה, "אולי לשחקנים הפריעו דברים שאמרו אנשים מחוץ למועדון, אבל המו"מ על הקיצוץ התנהל רק איתי ועם חבר ההנהלה אוסקר גראו, ואנחנו לא אמרנו שום דבר".

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. רויטרס
הזדעק לנקות את האווירה. ברתומאו/רויטרס

קיצוץ 70 האחוז הוא על פי ERTE - משהו די מקביל לחל"ת (חופשה ללא תשלום) כאן אצלנו. מדובר בפיטורים זמניים או הפחתת שכר שנעשים מנקודת הנחה שהאדם הנפגע יתקבל לעבוד מחדש (או ששכרו ישוב לקדמותו) ברגע שניתן יהיה לחזור לשגרה.

התוכנית היא שהשחקנים בעלי החוזים המקצועניים (כדורגל, כדורסל וכדוריד) יספגו קיצוץ של 70 אחוזים מהשכר היומי בתקופה בה נאלצו להישאר בבית. ברגע שניתן יהיה לצאת מהבתים ולחזור גם לפעילות ספורטיבית מלאה, השחקנים יקבלו את השכר שלהם במלואו, גם אם העונה לא תגיע לסיומה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully